SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Rzeźba - dieta

Wysłana -
Cześć wszystkim. Jestem tutaj nowy i bardzo prosiłbym o wasza radę. Zwłaszcza osoby, które mają doświadczenie i potrafią pomóc.

Ćwiczę na siłowni od połowy Stycznia. 3-5 razy w tygodniu.

1 dzień Klatka piersiowa
2 dzień barki, ramiona
3 dzień plecy
4 biceps, triceps.

Wzrost 199 cm, waga 96 kg, wiek 22, masz tłuszczowa 18%.

Posiłki

0700 rano

Serek wiejski 500g grejpfrut

1200

Filet z kurczaka 500 g, Quinoa 120 g, groszek 75g oliwa z olejku ( łyżeczka)

1600

Filet z kurczaka 500g, makaron 120g, oliwa z olejku ( łyżeczka), groszek 50 g

1900

Serek wiejski 500g, makaron 100g,jeden szparag.

2200

Jogurt 0% tluszczu naturalny 660g, 3 wafle ryżu.

Moje wstępne założenie było zrobić dodatkowa masę mięśni. Jednak nie ukrywam, że dieta wypisana powyżej nie do końca mi podchodzi. Czuję się pełny i wyciąga mi brzuch po posiłku o godzinie 1200 i 1600. Czuję się zbyt najedzony.

Moim ogólnym założeniem i celem uczeszczania na siłownię plus dostosowaną diety jest rzeźba. To jest mój główny cel. Czy ktoś z was jest w stanie mi pomóc w dobraniu diety bądź zbilansowac aktualną i ewentualnego coś odjąć, dodać?

Z góry bardzo dziękuję każdemu za pomoc!

Robert.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wrzuć dietę w ten sposób http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

choć już widać absurdalną wręcz ilość białka - kilogram mięsa i półtora kg nabiału, bez sensownych źródeł tłuszczy i urozmaicenia.

Ilość warzyw dramatycznie mała - jeden szparag?

Groszek to warzywo wzdymające, wiec nie ma się co dziwić, że wzdyma

Przy bf 18% nie ma sensu "robienie masy" - bo się tylko dalej otłuszczasz.

To co napisałeś, to nie jest trening tylko rozkład partii, wiec nie ma co oceniać.
Wysłana -
Dziękuję za odpowiedź.
Taki rozkład planu i podział parti ciała mi odpowiada. Preferuję skupić się na jednej parti miesi na dzień.


Czy w takim razie jeśli dobiorę odpowiednią dietę. Dodając więcej warzyw i wyrzucają inne produkty bądź je redukując. Twoim / waszym zdaniem będzie to miało sens?


Pozdrawiam.
Wysłana -
Deja vu - Dziękuję za wcześniejszą odpowiedź.
Wysłana -
Dieta jest do poprawy, wiec jak ją poprawisz - może mieć sens

Białka 2 g na kg masy ciała, tłuszcze min 1 g, reszta ww.

Rozkład jest do d.. Bo nóg nie uwzględnia. A nogi to połowa ciała.

Wrzuć zdjęcie sylwetki do oceny - to będzie można powiedzieć czy masa, czy redukcja, bo ludzie czasem niewłaściwie oceniają własny bf.
Wysłana -
Nogi robię codzienne jedno ćwiczenie. Nie poświęcam jemu jedniodniowej sesji.

Jutro wstawię zdjęcie do oceny.

Bardzo dziękuję za pomoc.
Wysłana -
Bez sensu robienie codziennie jednego ćwiczenia na nogi
Wysłana -
nogi to polowa ciala musisz zaczac rowniez podchodzic powaznie do treningu tego typu
to nie tylko okazja do tego aby rozbudowac wlasnie uda, ale dzieki ciezkim cwiczeniom na nogi, wspomagasz tez rozwoj gory poprzez m.in. odpoiwedz hormonalna
Wysłana -
Cześć wszytkim! Dziękuję za odpowiedzi. Poniżej wstawiam trzy zdjęcia i proszę o ocenę. Czy według was masa czy rzeźba? Proszę o oceny. Dzięki! Robert.

Wysłana -
Tył.

Wysłana -
Bok

Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź