SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozpoczęcie treningów - Krav Maga

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21595

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 15 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10932
Witam!
W skrócie: 25 lat, 165cm, 55kg

Niedawno rozpoczęłam przygodę z Krav Magą. Dodam, że wcześnie nie miałam styczności ze sztukami walki ani większym wysiłkiem.
Jak mogę się przygotować do treningów? Jaki sprzęt wybrać? Na co zwrócić uwagę? Jak się odżywiać?
Dodam, że jestem zielona w temacie.
Za wszystkie złote rady i wskazówki będę wdzięczna.

Pozdrawiam,
Oliwia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 47 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 471
Trenuję Krav Magę od 3 lat. Nie stosuję żadnej specjalnej diety. Po prostu jem tak, jak jadłem zawsze. Ważne, by posiłki były zróżnicowane. Jeśli chodzi o masę mięśniową - nabrałem jej dzięki treningom. Podczas treningów są też ćwiczenia, które wzmacniają mięśnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
OliwiaAlo
Jak mogę się przygotować do treningów?
Na początek wystarczy uzupełnienie treningów bieganiem. Najpierw jednym tempem, później crossy, a gdy będziesz miała formę to interwały.
OliwiaAlo
Jaki sprzęt wybrać?
To powinien powiedzieć instruktor. Zazwyczaj podkoszulek, długie spodnie, szczęka, rękawice np. do MMA, ochraniacz na krocze i piszczele.
OliwiaAlo
Na co zwrócić uwagę?
Słuchać instruktora. Regenerować się. Ciężko trenować, zwłaszcza z panami.
OliwiaAlo