sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Rozpoczęcie treningów.

Temat przeniesiony z 'Trening dla początkujących' przez: anubis84
Wysłana -
Cześć! Mam 14 lat i chciałem zacząć swoje treningi. Nie ciągnie mnie na siłownię, to kompletnie nie dla mnie. Zastanawiałem się dlatego nad 3 dniami basenu + 2 dni zajęć lekkoatletycznych (na które uczęszczałem w sumie jakieś 2-3 lata jak miałem z 8 lat i rok jak miałem lat 12, ale przestałem - teraz żałuję i chciałbym znowu wrócić). Problem jest też taki, że jestem bardzo chudy. Przy wzroście ~170 cm ważę ~40 kg. Próbowałem przytyć już na prawdę złymi sposobami (duuużo fastfoodów) ale mi się to nie udało i już nie mam po prostu pomysłów.
Pytania są takie:

1. Czy treningi na basenie + zajęciach lekkoatletycznych i codziennego joggingu po ~30 minut pomogą mi w wyrobieniu sylwetki i przytyciu? Nie oczekuję od razu 6-paku itd. Po prostu muszę zacząć nad sobą pracować, bo sam źle czuję się w moim ciele.
2. Wiem też, że kuchnia to wyrocznia. Co powinienem jeść, a czego nie, żeby przytyć?
3. Czy wyrobienie masy jest tak konieczne na basenie jak na siłowni?
4. Pomógłby mi ktoś w ułożeniu planu treningu dla osoby początkującej i nie ukrywajmy, dość słabej fizycznie? (tylko na basen, zajęcia lekkoatletyczne są robione przez osoby bardzo doświadczone w tym fachu i nie mam tam nic do gadania).

Tak jak mówiłem, nie oczekuję cudów i lekka poprawa po paru miesiącach treningów dałaby mi dużego kopa do dalszego uprawiania sportu. Wiem też, że w moim wieku sylwetka dorosłych mężczyzn raczej nie będzie możliwa i po prostu dzięki treningom chciałbym zobaczyć poprawę w moim ciele tak, że mógłbym wiedzieć, że mam jakieś łydki i bicepsy, a nie 6-pak i każdy osobny mięsień wyrzeźbiony na 100%.
Mam nadzieję, że mi pomożecie i z góry bardzo za to dziękuję! Pozdrawiam ;)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1 Sam trening nic nie da bez odpowiedniego odżywiania.
2 Nie da się tak w jednym zdaniu powiedzieć, najlepiej wypełnij regulamin działu i pokaż jak się obecnie odżywiasz wg schematu http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html
3 Duża masa na basenie nie jest potrzebna tu liczy się stosunek siły do masy nim mniejsza masa a większa siła tym lepiej.
4 Na basen nie ma co układać żadnych planów, po prostu pływaj różnymi stylami
Wysłana -
w Twoim wieku sprawdzą sie wskazowki zywieniowe
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
Wysłana -
jw zdecydowanie na tym etapie i w tym wieku co jesteś wystarczy
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź