SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Rozpiska martwego ciągu

Wysłana -
Witam.
Szukałem , ale nie znalazłem idealnego tematu.
Martwy ciąg robię od nie dawna i dlatego mam duże różnice w rekordach (MC-160kg, klata -150 , a powinno być pewnie 200 do 150?)

Prosiłbym Was o rozpisanie serii martwego ciągu , tak żebym te 200kg w niedługim czasie spokojnie wyrwał, a przy okazji miał szerokie i ładne plecy.
Tzn o ilość serii, powtórzeń i jakim ciężarem. (tak jak wspomniałem kończę na 1-2x160kg)
Z góry mega dzięki !!


Martwym ciągiem rozpoczynam trening pleców + bicka, czy to dobrze? bo czytałem opinie jednego trenera ze MC powinno sie wykonywac na koncu


Zmieniony przez - Tolekk w dniu 2018-01-31 23:47:30

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ale to nie da się tak po prostu rozpisać. Zresztą dołożyć 50kg do głównego boju w krótkim czasie to ciężkie zadanie.
Wysłana -
U mnie w martwym jest prawie 100kg więcej aniżeli w wyciskaniu


Wrzuć 3 x 5 ze stałym ciężarem i dokładaj 2,5kg co tydzień. Następnie po 2-3 miesiącach wejdź na 3 x 3 i kontynuuj progresje.
Wysłana -
3x5 to nie za mało powtórzeń ?niektórzy i po 8 serii robią zauważyłem
Wysłana -
Tolekk
3x5 to nie za mało powtórzeń ?niektórzy i po 8 serii robią zauważyłem


Na razie możesz się tego trzymać, jak będzie konieczność podbicia w kolejnym mikrocyklu ilości powtórzeń to po prostu podbijesz.
Wysłana -
Ok to spróbuję 3x5 140kg

Wystarczy do rozgrzania raz machnąć np 6x100?
Wysłana -
Tolekk
Ok to spróbuję 3x5 140kg

Wystarczy do rozgrzania raz machnąć np 6x100?




Nie wystarczy. Zrób sobie porządną rozgrzewkę przed treningiem a przed podejściem do martwego 2-3 serie z mniejszym ciężarem.
Wysłana -
Tolekk
3x5 to nie za mało powtórzeń ?niektórzy i po 8 serii robią zauważyłem


Optymalna ilość do budowania siły przy Twoich wynikach.
Wysłana -
Ok dzieki wielkie wszystkim.

Ostatnie pytanie.

Jaką przerwę robić między tymi seriami ? I czy MC robić na początku czy końcu treningu pleców? Robie jeszcze wiosłowanie, sciaganie drazka do klaty itp


Zmieniony przez - Tolekk w dniu 2018-02-05 14:50:37
Wysłana -
Generalnie im ćwiczenie bardziej złożone i potrzebuje więcej energii tym powinno być bliżej początku treningu. Tak, że martwy na początek jak najbardziej.
Co do przerw to 1-2 jest optymalnie. Ustabilizowanie oddechu, zebranie sił na kolejną serię
Wysłana -
W martwym conajmniej 2-3 minuty między seriami.

Zanim wejdziesz na 140 to zrób:

60 x 8
80 x 5
100 x 5
120 x 3
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź