SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Rozpiska martwego ciągu

Wysłana -
Takie głupie pytanie, bo jak wiadomo w każdym cwiczneiu jest wazne podnoszenie jak i opuszczanie, ale czy w MC tez dokładnie pilnowac opuszczania ? bo czasem juz nie mam sił i puszczam sztange
Wysłana -
Tolekk
Takie głupie pytanie, bo jak wiadomo w każdym cwiczneiu jest wazne podnoszenie jak i opuszczanie, ale czy w MC tez dokładnie pilnowac opuszczania ? bo czasem juz nie mam sił i puszczam sztange


Oczywiście, że kontrolujesz opuszczanie. Obie fazy ćwiczenia mają być kontrolowane. Oczywiście jak jest awaryjna sytuacja to puścić można.
Wysłana -
ronie220
W martwym conajmniej 2-3 minuty między seriami.

Zanim wejdziesz na 140 to zrób:

60 x 8
80 x 5
100 x 5
120 x 3


Popieram w calosci kolege, pamietaj tylko aby nie zginac rak podczas unoszenia sztangi, rece proste w lokciach, przy podciaganiu jest zagrozenie kontuzji najczesciej nadciagniecie, naderwanie bicepsa
Wysłana -
Witam po przerwie.
Dziś już wjechało 150kg, Miałem sporo mocy i dość łatwo szło ale jedno ALE, przy 3-4 powtórzeniu palce puszczały mi sztangę...
Robię nachwytem oraz po każdym powtórzeniu odkładam sztange i chwytam ponownie (bo tak chyba lepiej niz odbijac od ziemii?)

Jak poprawić by palce wytrzymawały? nie chce zadncyh pasków ani uchwytu (jedna nachwyt, druga podcwhyt) bo dla mnie to nienaturalne


a przy okazji 2 pytanko
sciaganie drazka lepiej robic za glowe czy przed glowa? I jak szeroko chwytac? \chodzi o to by jak najmnocniej plecy pracowały a nie rece




Zmieniony przez - Tolekk w dniu 2018-03-02 01:00:57
Wysłana -
Jeśli odpadają sztuczne polepszacze chwytu to jedynie tylko chwyt hakowy wchodzi w grę ale początkowo kciuk będzie bolał. Ewentualnie wzmocnić chwyt dodatkowymi ćwiczeniami.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź