SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Rozbudowanie nóg

Wysłana -
Witam wszystkich ćwiczę prawie od 10 lat miałem pare cykli w życiu staram się trzymać dietę ale w większości jestem samoukiem i gdy chcę pomóc żonie w treningach tak do konca nie wiem jak to zrobić. Jej głównym problemem jest od pasa w dół czyli szczupła w tyłku i w noga zawsze jak tyje to tylko od pasa w górę a nogi i nadal jak patyki i powiem szczerze że nie wiem jak jej pomóc bo chce zacząć ćwiczyć ale nie potrafię jej ułożyć treningu i tego co ma jeść żeby ruszyć jej same nogi i pośladki,może ma tylko ćwiczyć sam dół,wiecej kalorii w taki trening nóg i w ogole jakie cwiczenia z jaką ilością powtórzeń ,z góry dziękuję za rozsądne podpowiedzi
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Szybciej zajrzyj do działu Ladies lub treningi dla początkujących ,bo w dopingu raczej nie

Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2018-08-10 07:24:47
Wysłana -
Nie ten dział kolego, tylko Ci powiem że pewnie będzie musiała ćwiczyć nogi i poślady ze 3x w tygodniu, ustawić priorytet na te partie, rozbić na dwugłowe, pośladki, czworogłowe a górne partie ciała tylko gdzieś tam delikatnie wcisnąć i przećwiczyć raz w tygodniu.
Ciężko będzie musiała tyrać i ciężaru dokładać przy zachowaniu prawidłowej techniki a co do diety to rotacja węgli byłaby najlepsza.
Wysłana -
Ok dzięki bardzo za podpowiedź i zmieniam dział
Wysłana -
Poprawnie wykonywane przysiady 2-3 w tygodniu i po pewnym czasie bedziesz mial za co zlapac
Wysłana -
Aleks niektóre kobity mają taką budowę że im przysiad w dupsko nie wchodzi tylko w uda a doopa nadal malutka.
Musza wtedy oddzielny trening poświęcić specjalnie na pośladki.
Wysłana -
Też racja, każdy jest inny i na ćwiczenia różnie reaguje.
Moja żona robi przysiady, wypady i wymachy i dupcia jak u fitneski
Wysłana -