SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rower treningowy stacjonarny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4821

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1
Witam wszystkich, jestem tu nowy, jeśli pomyliłem działy, to proszę moderatora o przeniesienie tematu w odpowiednie miejsce. Szukajkę również sprawdziłem, ale nie odpowiedziała ona wyczerpująco na moje pytania. Do rzeczy.

Nie jestem sportowcem, jestem studentem, nie mam doświadczenia w treningu ani stażu, z czasem na siłownię też marnie, chciałem schudnąć parę kg (BMI moje zbliża się niebezpiecznie do 25). Na początek chciałem zacząć od roweru treningowego, potem sztanga, hantle, dalsze ćwiczenia. I ty pytania do Was.

Jaki rower kupić? Na jakie parametry zwrócić uwagę? Jaka powinna być waga koła zamachowego? Magnetyczny czy mechaniczny?

Chciałbym na zakup przeznaczyć około 500 zł, lepiej nieco mniej. W ostateczności mogę coś dołożyć. Czytałem opinie w stylu "dobry rower kupisz dopier za 1500 zł" - tyle na pewno nie wydam na ten sprzęt. Z drugiej strony mój kolega robi dziennie po 30 km na rowerze z Kauflandu i nie narzeka. Sądzę więc, że powinno się dać kupić dobry rowerek stacjonarny za te pieniądze. Jednakże jestem kompletnym laikiem i proszę Was o radę i pomoc.

Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6453 Napisanych postów 62218 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 776845