SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Rok na siłowni - suplementacja

Wysłana -
Witam.

Obecnie po roku na siłowni stosuje następującą suplementację:
- 75 gram gainera na ok półtorej godziny przed treningiem (piję do obiadu)
- bezpośrednio przed treningiem ok. 5 gram Beta-alaniny (jako przed treningówka)
- w trakcie treningu piję BCAA rozpuszczone w wodzie ok. 8-10 gram.
- bezpośrednio po treningu 30 gram białka.

W dni nietreningowe piję tylko białko po obiedzie. Jakiejś bardzo ścisłej diety nie posiadam. Jem raczej zdrowo i o regularnych porach (pierwszy posiłek ok. 7:20). Wychodzi mi ok 2 100 kcal (bez wliczonej suplementacji), a więcej nie jestem w stanie zjeść.

Treningi wieczorem (18-19) 4 razy w tygodniu. Cel masa mięśniowa ale zawsze po treningu staram się wykonywać cardio przez przynajmniej 15 minut.

Czy coś można poprawić w tej suplementacji coś dodać, ująć, zamienić kolejność? Czy warto pić gainera i beta-alanine również w dni nietreningowe?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W jakim sensie pijesz tego gainera przed treningiem ? Beta alanina to nie przedtreningowka ,ona nie działa doraźnie .
Wysłana -
Gainera piję jako uzupełnienie braków w diecie. W sumie to można go potraktować w moim przypadku jako coś w rodzaju "dodatkowego posiłku"

Wiem, że beta-alanina nie jest typową przedtreningówką jednak widziałem, że sporo osób z niej korzysta właśnie w takiej formie. Poza tym jest dosyć tania.
Wysłana -
Nie masz diety to co uzupełniasz ?
Mniejsza z tym , gainera pij tylko oo treningu . Pracuj nad odżywianiem
Wysłana -
Troche mnie dziwi, że więcej niż 2100 kcal nie jesteś w stanie zjeść.
Wysłana -
2100 to nie wiele.
Gainera zamiast przed treningiem zdecydowanie lepiej wrzucić po treningu.
BA możesz dać w jakiejkolwiek porze dnia- bez znaczenia.

Jak dasz gainera po treningu to tą odżywkę białkową możesz podciągnąć do posiłku w którym tego białka jest mało.

Ogólnie to ciężko coś doradzać jak odżywianie nie jest ogarnięte. To tak jak udzielać porady tuningowe do samochodu nie wiedząc o jakim samochodzie mówimy.
Wysłana -
Odżywianie mniej więcej wygląda tak:

Ogólnie wstaję ok. 5 jednak nie jestem w stanie o tej porze nic zjeść i najczęściej kończy się szklanką wody.

Śniadanie ok. 7 : 90 g. płatków owsianych + banan + 2 brzoskwinie w syropie.

Drugie śniadanie ok. 10: bułka razowa + szynka + ser + ogórek + majonez lub wafle ryżowe

Obiad ok. 12: Ryż/kasza/ziemniaki (ok. 100 g) + jakieś mięsko (dwa udka, kotlet z karkówki, klopsiki zależy co akurat się nawinie) + jakieś warzywko (najczęściej marchew albo brokuł) często też jem makaron z jakimś sosem

Przekąska ok. 14: najczęściej banan lub jakiś inny owoc + wafle ryżowe

Obiad II ok. 17: najczęściej to samo co na obiad o 12.

Trening

Kolacja ok. 21: jajecznica z 3 jaj, kanapki 2-3, twaróg ze śmietaną i szczypiorkiem, sałatka z tuńczyka, groszku, czerwonej fasoli i gotowanych jaj (często też jem to jako drugie śniadanie). Zależy na co jest czas i co jest w lodówce.

Nie podaję wag produktów ponieważ ich po prostu nie ważę. Jem tak aby się najeść ale nie przejeść. Słodycze sporadycznie, gazowane napoje, soki itp prawie całkowicie wykluczone. Największym moim grzeszkiem jest kupowana w sklepie granola (taka w paczuszakch) i zalewana jogurtem pitnym. Jednak taki posiłek to ostateczność kiedy nie udało się przygotować nic innego.




Zmieniony przez - michal234 w dniu 2018-02-04 15:05:59
Wysłana -
Diete wstaw do poprawy w dziale odzywianie . Musisz dopracowac bo jest słaba .
Wysłana -
ja w diecie widze glownie weglowodany, nie sa to posilki zbilansowane, trudno bedzie zbudowac na pokarmach tego typu miesnie
Wysłana -
Słabo to wygląda. Skupmy się na podstawach i wtedy pomyślimy co z suplementacją. Zapraszam: http://m.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html 
Wysłana -
Gainera to lepiej po treningu sobie dać nić do obiadu a białko do płatków na śniadanie, nie stosuj owoców w syropach.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź