SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

Wysłana -
Bilem melanotan na 10razy ta sama igla,przy drugiej butli przy 6 razie zmienilem igle wiec widac ze roznie to z nimi bywa



Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-06-23 09:19:56

Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-06-23 09:37:13
Wysłana -
Dzień 29 - barki, triceps

1. Wyciskanie żołnierskie - RAMPA 6
20 kg x 20 / 32 kg x 10 / 42 kg x 6 / 52 kg x 6 / 62 kg x 6 / 62 kg x 6 / 42 kg x 12 / 32kg x 15

2. Unoszenie w bok - 4x
15 kg x 8 / 12 kg x 10 / 10 kg x 15 / 8 kg x 20 / 6 kg x 25 / 4 kg x 40

3. Unoszenie w przód talerzem - 4x
15 kg x 15 / 15 kg x 15 / 15 kg x 15 / 15 kg x 15

4. Składanka - 3x
14 kg x 15 + 14 kg x 8 + 2,5 kg x 10

5. Wyciskanie wąsko - RAMPA 10
20 kg x 20 / 40 kg x 10 / 50 kg x 10 / 60 kg x 10 / 70 kg x 10 / 80 kg x 7

6. Prostowanie drążka wyciągu - 4x
40 lbs x 12 / 40 lbs x 12 / 40 lbs x 12 / 47 lbs x 8 + dropset

7. Pompki wąskie + Wyciskanie francuskie hantlem oburącz - 4x
CC x 15 + 12 kg x 10


Co do dyskusji to w razie czego mam dwie insulinówki - już gotowe strzykawka + igła w zestawie. Zdam relacje za tydzień jak poszło wbijanie HCG (w niedzielę), dzięki wszystkim za podpowiedzi :)

Dzisiaj zmieniony trening tricepsa bo coraz mocniej odzywały się łokcie, wyrzuciłem ćwiczenia obciążające stawy bo w końcu doszło by do czegoś niedobrego. Plecy po wczorajszym treningu były w bardzo złym stanie - z rana przerolowałem cały grzbiet żeby być w stanie zrobić dzisiaj barki ale mimo wszystko czuć było pewien dyskomfort. Znowu był strzał przez sen, obudziłem się w trakcie (ok. 8.00) i położyłem się znowu, obudził mnie telefon o 11.30. Razem wyszło ponad 12 godzin snu :D

Dzisiejszy posiłek po treningowy - zjadłem 4 sztuki = 400g mięsa wołowego - Lexie też %) :D








Zmieniony przez - krisking12 w dniu 2018-06-23 19:39:32
Wysłana -
Zachodzą małe zmiany w planie:

Biceps:
Uginanie sztangą rampa 8
Uginanie jednorącz w opadzie 4x
Modliitewnik jednorącz 4x

Barki:
Wycisk zolnierskie rampa 6
Unoszenie w bok jednorącz 4x15
Unoszenie w przód drążka wyciągu 4x15
Wyciskanie siedząc izometryczne 4x20

Triceps:
Wycisk wąsko rampa 8
Pompki trójkątne we wsparciu o ławkę 4x MAX
Prostowanie drążka wyciągu 4x

Klatka też niedługo będzie do zmiany ale narazie kontynuuje progres siłowy więc nie chcę mieszać.
Strona 9 z 9
Dodaj odpowiedź