SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Regeneracja organizmu po ciężkiej pracy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2369

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 46 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 405
Witam, potrzebuję małej pomocy. Mam 40 lat, pracuję jako górnik 1200 metrów pod ziemią i jest to bardzo ciężka praca fizyczna w warunkach wysokiej temperatury, dużej wilgotności i zapyleniu. Po pracy często jestem zmęczony i nic mi się nie chce, a lubie spędzać czas w ruchu. Gram w koszykówkę, ćwiczę w domu, a po takie pracy po prostu mi się nie chce. Staram się zdrowo odżywiać, moja dieta głównie oparta jest na białku, dużo piersi, ryby i warzyw. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu energii po pracy. Czy zmienić coś w diecie, czy używać jakiś suplementów?

Z poważaniem

Grzesiek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6231 Napisanych postów 75800 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 753507
Niewiele nam to mówi. Musimy mieć wszystko wyliczone. Zapotrzebowanie kaloryczne i dieta według zrzutu ekranu dziennika żywieniowego potreningu.pl Skupmy się na tym a ew. później ponyślimy o dodatkach.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9032 Napisanych postów 82679 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699310
Niestety ale białko to akurat słaba energia , potrzebujesz rownież weglowodanow o tłuszczy żeby funkcjonować .
Tutaj możesz przeczytać o podstawach: