SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź

Regeneracja OUN

Wysłana -
Witam, wiem że jest tu wiele ogarniętych gosci więc zakładam tu temat, mianowicie co z supplementów będzie regenerowało układ nerwowy oraz co polepszy funkcje poznawcze (myślenie, pamieć, koncentracje) przeorany łeb stimami,stresem, mj , narazie zakupiłem gotu kole, zma też wleci w mix, próbowałem aswhe, ginkgo, bralem też omega3, co dodać do mixu zma i gotu kola jak myslicie?
pondro
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Kwestia kluczowa to tryb życia ilość stresu , snu , prawidłowe odżywianie , aktywność fizyczna suple są to tylko dodatkiem , jak to wygląda u Ciebie ?
Wysłana -
Stres wiadomo jak to dzisiaj jest, odżywianie dość dobre, aktywność fizyczna praca więc nie siedze na dupie, sen spie po 6-8 w tygodniu , 9-10 na weekendzie niby sie nie przebudzam i łatwo mi zasnąć ale wogóle nie moge sie rano z łóżka pozbierać, ogólnie chodzi mi o pamięć/konecentracje/upsrawnienie myslenia, zostawiłem wszystko co stymuluje układ nerwowy i chce dodatkowo sie wspomóc jakimis supplami, po etanolu czuje wyraźną poprawe wszystich funkcji poznawczych ale to tylko wyjscie na krótką mete więc nie pije, koffeiny i tyrozyny nie czuje działania nawet w ogromnych dawkach, myśle ze mój mózg potrzebuje odpoczynku i regeneracji, jak myślisz jakie supple mogą przyśpieszyć regeneracje neuronów w korze ?
Wysłana -
To bardziej kwestia odstawienia wszystkich bieżących stymulantów skoro nawet ogromne dawki kofeiny nie czujesz żeby działały niż dodatkowej suplementacji, osobiście dałbym sobie zwyczajnie trochę czasu.
Wysłana -
Od dupy strony trochę, bo suple to ostatnia rzecz o jaką powinno się zadbać.
Ogarniasz higienę życia, aplikacje typu flux do poinstalowania na telefon, kompa itp. Maksymalne wyciemnienie pomieszczenia do spania, dobrze zoptymalizowana miska. Alkohol bodajże oddziałuje na gabę, więc tutaj można iść w stronę medytacji - zresztą w przypadku takich problemów jak się ogarnie medytowanie to już prawie więcej nie trzeba .
Pracujesz na 3 zmiany? Jeśli niet, to też fajnie by było pilnować odpowiednich godzin snu. Dalej oczywiście całkowite zejście ze stymulantów.
Z supli adaptogeny jak najbardziej mogą się sprawdzić. Omega 3 zdecydowanie + pilnowanie odpowiedniego stosunku o3/o6. Cała reszta mocno indywidualnie - uzupełnianie niedoborów, d3 i k2 raczej jako podstawa. Może l-teaninę do snu rozważyć
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź