SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Redukować czy wystarczy?

Wysłana -
Witam, prosiłbym o ocenę czy jest ok i mogę zacząć jakościową masę.
Problem jest taki, że w 2014 ważyłem 116 kg i dość sporo skóry na mnie jest, samemu ciężko mi określić czy jest to wystarczający poziom redukcji.
Kalkulator i fałdomierz wskazują mi tkankę tłuszczową na poziomie około 14%, ale chciałbym zasięgnąć jeszcze opinii ludzi z forum.
Wrzucam też poglądowo ankietę, ćwiczę 2x push pull i nogi w tygodniu od pół roku+.

****DANE PODSTAWOWE***************************************
NICK:
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 23
WZROST: 187
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: (całkowity 4lata, ale to głównie wysiłki żeby zejść ze 116kg) 2 lata głównie siłowy/rower (w tym około 3-4 miesiące z radzeniem sobie z kontuzjami)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 81-82kg
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 38 cm
OBWÓD PASIE: 84,5 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 106 cm

****CEL*************************************************

Jakościowa masa

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: nadgarstek (wyleczone w pełni), przeciążenie mostka (mostek odczuwam tylko przy pompkach na poręczach dlatego ich nie robię)
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: zasadniczo w domu mam wszystko pod wolne ciężary

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: nie
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tak
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: beta




Zmieniony przez - ppoe789 w dniu 2018-05-20 10:30:51
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak stoisz przodem to masz szeroko w pasie ale to chyba takie szerokie biodra czy nie?ogolnie poziom tluszczu jest raczej calkiem ok do budowania masy jesli to o czym pisalem to nie odstaje tluszcz
Wysłana -
jak już długo w ten czy podobny sposób ciągniesz to możesz spróbować spokojnie czegoś innego, trzeba by jednak dopilnować diety i treningu aby nie zaprzepaścić tego co dotychczas a pójść pomału i spokojnie z masą i siłą...
Wysłana -
Spokojnie możesz wchodzić na masę. Byle sie nie zalać tłuszczem.
Wysłana -
Dzięki za odpowiedzi, już raz popełniłem błąd i podlałem się dość szybko, teraz nie zależy mi na czasie, więc dodam około 200 kcl do mojego zera i zobaczę jak będzie szło.
Wysłana -
I to jest dobre podejście. Wykonuj regularne pomiary wagi i obwodów to będziesz trzymał ręke na pulsie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź