SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja ze 100 kg

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 35
Płeć Mężczyzna
Cel redukcja
Waga 100
Wzrost 190
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 25-30
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 8 godzin praca siedząca pozostała część dnia zajmowanie się trójką dzieci ;)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) trening fbw: http://www.sfd.pl/Nowy_na_redukcji__prosz%C4%99_o_pompc-t1166359.html
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie dopiero zaczynam
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) dobry
Stosowana lub planowana suplementacja witaminy + omega3
Wysłana -
Po cichu liczyłem na taka odpowiedź. Dzięki.
Wysłana -
Zawsze warto również wykonać podstawowe badania takie jak morfologia, glukoza, lipidogram, panel tarczycowy, aby dowiedzieć się w jakim stanie jest stan zdrowia. Niemniej, w przypadku osób borykających się z dużą nadwagą często zaleca się głębsze restrykcje kaloryczne, mimo wszystko jesli robisz to na własną rękę warto zacząć od większej podaży energii, po czym w odpowiendi sposób należy korygować dietę - zależnie od zmiany kompozycji sylwekti, obwodów.
Wysłana -
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli będę trzymał białko na tym samym poziomie lecz czasami zjem więcej węgli a czasami tłuszczy, przy oczywiście zachowaniu tej samej kaloryki to takie działanie może w jakiś sposób opóźnić postępy w redukcji? Podam przykład. Mam zaplanowane 100 g tłuszczy ale wpada grill i karkówka. Białko zostaje na 2g/kg tłuszcze nagle wpadają na 1,5g/kg i węgle pozostają na uzupełnienie kalorii. Czasami wyjdzie tłuszczu 1g/kg a czasem 1,5g/kg. Można tak redukować czy raczej lepiej sztywno trzymać się z góry ustalonego makro?
Wysłana -
Takie sytuacje raczej nie występują często. Ja bym raczej zrobił to tak, że skoro masz w diecie 100g tłuszczów, a spożyjesz 150g, to kolejnego dnia zjedz 50g i po problemie. Ważne są Ilości w skali tygodnia a niekoniecznie dnia, czy posiłku.
Wysłana -
Zgadza się, istotny jest bilans tygodniowy. Niemniej, nie zaleca się dużej rotacji makroskładnikami między dniami, staraj się w miarę możliwości trzymać rozkład B/T/W.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź