SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja z 165 kg

Wysłana -
domer
Tak. Ilość kcal warto podnieść i wprowadzić treningi siłowe.


Dziękuję za odpowiedź. A możemy przejść do konkretów? Czy będziemy się tak wypróżniać po kropelce?;)

Zwiększam ilość kcal i wprowadzam treningi siłowe - ok, ustalone.
Teraz pytanie w jaki sposób to zrobić? Widzę co najmniej dwa scenariusze:

1) Najpierw zwiększam kcal i dopiero później wprowadzam trening siłowy.
2) Zwiększam kcal i wprowadzam trening siłowy równolegle.

Którą opcję wybrać?

Kolejne kwestie:
1) O ile i co jaki czas zwiększać kcal?
2) Do ilu kcal zwiększać, lub do jakiego momentu?
3) Trzymać się obecnego rozkładu makroskładników (50W, 30T, 20B), czy może zamienić go na (40W, 30B, 30T)?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Wysłana -
według mnie to powinieneś obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
odejmij od nie go na początek 200kcal , zacznij ćwiczyć fbw 3x w tygodniu , a w pozostałe dni zostawił bym tylko te spacery , bo pierwszy tydzień fbw da Ci w kość mocno jak nigdy nie trenowałeś .
białko bym ustawił na poziomie 180-200gr tłuszcz na jakieś 120gr reszta węgle , zmierz obwody i polec tak ze 3 tyg i zobaczymy .
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź