SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja wagi

Wysłana -
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc w ułożeniu diety i makro. Chciała bym schudnąć do wakacji z 12kg. W tamtym roku schudłam 16kg nie jedząc praktycznie wogóle wegli ok 50g dziennie i do tego 120g białka i nie całe 100 tłuszczu. Teraz znowu wróciłam do diety ale od miesiąca waga stoi i już nie wiem za dużo białka czy co. Ćwiczę 3 razy w tyg z chodkowską. Moje dane 158cm wzrostu waga 68kg 31lat
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witam.
nie zajmujemy sie tutaj układaniem diet . Możemy jedynie poprawić / zmodyfikować .
Musisz sama ulozyc i wstawić do oceny
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
Ogólnie to wszystko źle. Nawet założenia co do celu. Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Są nimi obwody ciała i wygląd sylwetki. Wprowadzisz podstawy, to efekty będą. Dieta zbilansowana a nie eliminacja węglowodanów. Treningi siłowe a nie hopsanie fitnessowe. Zacznij odwypelnienia ankiety dzialu.

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-03-14 15:48:39
Wysłana -
coś chyba żle wyliczłam bo wyszło mi zapotrzebowania kalorycznego 1353 i co od tego jeszcze trzeba odjąć 300?
Czy mógłby mi ktoś pomóc to wyliczyć była bym bardzo wdzięczna


Zmieniony przez - iwonkaxp w dniu 2018-03-14 16:32:02
Wysłana -
Wklej Swoje wyliczenia w tym temacie, tutaj nikt Ci nie policzy, nie wiemy jakie dan używasz, czy masz intensywne treningi czy nie.
Wysłana -
anubis84
Wklej Swoje wyliczenia w tym temacie, tutaj nikt Ci nie policzy, nie wiemy jakie dan używasz, czy masz intensywne treningi czy nie.


BMR 70kg 158cm 31 lat

699,3+987,5-147,6-161=1378kcal

TEA 3x45min x 8 + (3x(5%z 1378) = 1287 kcal
1287: 7 dni 184 kcal

BMR + TEA
1378 + 184 = 1562 kcal

NEAT 1562 +300 = 1862 kcal

TEF 8% z 1862 = 149
1862 + 149 = 2011 kcal



uff metodą prób i błędów myślę,że udało mi się to policzyć
i teraz od 2011 muszę odjąć ok 300kcal ??



Zmieniony przez - iwonkaxp w dniu 2018-03-14 19:57:23
Wysłana -
Zaniżyłaś NEAT. Zacznij od 190kcal.
Wysłana -
dlaczego zaniżyłam? Czyli wychodzi 1841kcal w takim razie jaki rozkład BTW był by najlepszy?


Zmieniony przez - iwonkaxp w dniu 2018-03-15 09:15:19
Wysłana -
kalorie które sobie wyliczyłam to muszę zjeść w ciągu dnia? Mam problem z białkiem wyliczyłam 140g dziennie 2g na kg.Przez taką ilość nie chce mi się już nic jeść. Może by obniżyć białko na rzecz tłuszczy?
Wysłana -
Nie schudłaś dlatego, że nie jadłaś węglowodanów, a dlatego, że byłaś na deficycie kalorycznym. Równie dobrze można byłoby to zrobić poprzez obniżenie tłuszczy w diecie. Co mają wakacje do Twojego celu? chcesz się ludziom pokazać czy być zdrowa i lepiej się czuć? kiepskie masz podejście.
Wysłana -
Nie dla ludzi tylko dla swojego samopoczucia.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź