SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja nie rozumiem czy dobrze brnę!

Temat przeniesiony z 'Po siłowni, o siłowni' przez: anubis84
Wysłana -
Witam, na sam wstęp pragnę powiedzieć że miałem sporo podejść do diety i żadne z nich nie potrafiło zwalić mi oponki do końca bo w pewnym momencie pękałem i jadłem jak armia wikingów.

Bywało tak że 3 mieś bardzo ciężkiej pracy już dochodziłem do 1600kcal co wydaje mi się niemożliwe żeby z czym takim jeszcze nie wyciąć oponki a i oczywiście 6 posiłków... ale jednak nie udało się.

Praca fizyczna jako cukiernik, sporo dzwigania dosyć ciężka praca.



Teraz po tych wszystkich próbach podchodzę do tego inaczej, bardziej zdrowo.

I tu powstają moje pytania, jeżeli będę sobie od czasu do czasu pozwalał na jakiś cukier czy coś takiego to jak wpłynie to na moją redukcję?





Wzrost 174cm

Waga 77kg

Wiek 23

Tłuszcz w ciele: podejrzewam 15% z tym że oponka na brzuchu wygląda na jakieś 35%... Czego w ogóle nie potrafię zrozumieć.

Kiedyś jeszcze ważyłem 100kg mając 165cm i od tamtej pory ostro wziąłem się za swoje życie,jest to dla mnie ważne i potrzebuje obiektywnej oceny kogoś ogarniętego (zawodowca).



Dieta codzienna:4posiłki + 2 przekąski.



1posiłek

2 jajka 2 białka 10 wafli kukurydzianych z nasionami chia, warzywa.

PRZEKĄSKA: 5x daktyle.

2posiłek

(ryby różne:łosoś,mintaj,dorsz 150g, ryż brązowy długoziarnisty 100g,warzywa,tłuszcz 10g najczęściej oliwa z oliwek.

3posiłek

Serek wiejski 200g,10 wafli kukurydzianych z nasionami chia,warzywa i kawałek awokado oraz plaster sera żółtego.

PRZEKĄSKA: suszone banany,orzechy ziemne.

4posiłek

Ser twarogowy pół-tłusty 150g,warzywa i orzechy(nerkowce,laskowe,włoskie,migdały) 20g



Czy ta dieta jest dobra i czy powinienem po ją poprostu trzymać do skutku zmniejszając co jakiś czas podaż tłuszczy?



IMG_20180424_131044.jpg

IMG_20180423_172159.jpg

IMG_20180424_205139.jpg wciągnięty brzuch

IMG_20180424_205040.jpg chciałem tu pokazać pod kątem wciągnięty i jak największa ilość skóry.

IMG_20180424_205105.jpg wyprostowany
Wysłana -
Sporej części osób wydaje się, że kształtowanie sylwetki, w tym redukowanie tkanki tłuszczowej zależne jest od tego, jak bardzo ograniczymy pożywienie. Im mniej jemy, tym lepsze efekty uzyskamy. Z tego też względu zaobserwować można modę na głodzenie się, jako drogę do zmiany swojej sylwetki na lepszą. 90% przypadku głodzenia się występuje wśród kobiet. Dużo rzadziej ma to miejsce u mężczyzn, ale jak widać po Tobie, również takiej przypadki się zdarzają. W tej chwili już nie zredukujesz tkanki tłuszczowej. Dlatego też jak najszybciej należy wyjść z tej patologicznej sytuacji, dopóki nie ucierpiała na tym Twoja gospodarka hormonalna. Niestety głodząc się, metabolizm nasz zwalnia, spowolnieniu ulega praca tarczycy, wchodzą w niedoczynność. Spada poziom testosteronu i innych istotnych hormonów.

Nie należy się dziwić, że jak sam piszesz, nie dawałeś rady, jedząc w ciągu dnia tyle, ile część osób w jednym posiłku. Sugeruję w takiej sytuacji wejść na bilans zerowy i wykonać badania hormonalne: http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_Mężczyzno_zbadaj_się!-t1125995.html. Jeżeli nie zaburzyłeś gospodarki hormonalnej, to jest nadzieja w zmianie sylwetki. Na bilansie zerowym przebywaj około 2 miesiące. Prawdopodobnie będzie to wartość bliska 2800 kcal. Następnie, gdy wszystko wróci do normy, można będzie redukować, odejmując około 300 kcal i wprowadzając dodatkową aktywność, np. treningi metaboliczne. Ogółem treningi siłowe 3 razy w tygodniu i np. 1 trening metaboliczny oraz 1 aeroby. Na temat treningów metabolicznych poczytać możesz tutaj: https://potreningu.pl/articles/1154/kompleksy-sztangowe-trening-metaboliczny

Pamiętać warto o podstawach diety zbilansowanej, których nie znasz. Zdecydowanie sugeruję zaznajomić się z nimi: https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Daj zrzut diety
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Jak kalorie strzelałeś na oko to je wylicz ile potrzebujesz
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 
Wysłana -
Głodówką nigdy nie doprowadzisz do tzw. trwałej zmiany metabolizmu i sylwetki. Tego typu restrykcje kaloryczne zaburzają hormony które pełnią istotną rolę w gospodarce energetycznej.
Wysłana -
Niestety popełniałeś spore błędy spożywając głodowe ilości kcal. Gospodarka hormonalna to odczuła i ciężko. teraz o efekty. Ile czasu jadłes tak małe ilości kcal?
Wysłana -
3 miesiące tak było i podchodziłem do tego kilkukrotnie z przerwami bo nie dawałem rady psychicznie...

Przekąski są między posiłkami i nie dopisywałem warzyw.
Nie potrafię wyliczyć swojego zapotrzebowania.
Wyszło mi 3200 ~ ... jakoś sporo.






Dodaję dietę obliczoną jeśli dobrze obliczyłem jak sądzicie trzymać to i do celu, niczym poganin wykuty przez młot Tora w Walhalli ?!





Zmieniony przez - kAtmuzo w dniu 2018-04-25 12:50:42
Wysłana -
Za malo,bialka za malo,kalorii za malk
Po co Ci te przekaski?daj 4porzadne posilki i tyle
Wafle out,daktyle out ew raz na jakis czas
Wysłana -
Zobacz na nową dietę, wafle się nie nadają ?
Wysłana -
Wafle ryżowe to mocno przetworzony produkt, który okazyjnie można zjeść i to w zasadzie tyle. Wrzuć jeszcze raz rozpiskę uwzględniając produkty przed obróbką, a nie po niej.
Wysłana -
dobra tutaj mam świeże nie przetworzone produkty i wywaliłem wafle.





Zmieniony przez - kAtmuzo w dniu 2018-04-25 13:03:45
Wysłana -
Posiłek 1
Za dużo płatków owsianych, 100g może powodować problemy trawienne.
Nie bój się żółtek jaj.
Brak owoców/warzyw

Posiłek 2
Ten dorsz jest na parze? Na oleju lnianym nie wolno smażyć.
Brak owoców/warzyw

Posiłek 3
Brak owoców/warzyw

Posiłek 4
Brak owoców/warzyw
Chleb żytni jasny to chleb mieszany, lepiej kupuj razowca/żytni na zakwasie.

Posiłek 5
Brak owoców/warzyw

Posiłek 6
Brak owoców/warzyw
Brak węglowodanów na noc. Daj sobie trochę węgli, gdyż dobrze wpływają na sen i regeneracje.

Jedzenie 6 różnych posiłków dziennie mija się z celem - chyba, że nie pracujesz, nie uczysz się tylko siedzisz w domu. Przygotowanie 6 takich posiłków dziennie pochłonie ogromną ilość czasu i szybko zmęczysz się psychicznie. Zbyt dużo nabiału w diecie.


Zmieniony przez - Bartosz1991 w dniu 2018-04-25 13:47:53
Wysłana -
Warzyw nie dopisywałem,myślałem że to oczywiste :D
Do smażenia używam kokosowego albo ryżowego,
tzn 50g płatków dam 2 jajka 2 białka w takim razie jeśli mam się nie bać )
Wszystko pieczone albo gotowane dodać jeszcze owoce jakieś ?
Używam VITAMAX Complex, żeń szeń guarana oraz beta alanina, kreatyna i bca, mam też spalacz ale nie używałem.
Wywalam twaróg w takim razie i daję kurczaka, nie będzie problemu uwielbiam gotować i przyrządzać jedzenie z zawodu jestem cukiernikiem :)


Zmieniony przez - kAtmuzo w dniu 2018-04-25 14:10:18
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź