SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja na poważnie

Wysłana -
Witam postanowiłem zrobić redukcję wrzucam swoją dietę, suplementacje. Celem jest zjechanie z bf-em do jakiegoś w miarę normalnego poziomu aby zacząść masować.
Coś o mnie:
Wiek:
26lat
Waga:
100kg
Talia
107cm
Klatka:
117cm
Biceps
42,5
Udo:
65cm

Trening 3-4x w tygodniu do tego po kazdym treningu 25min interwaly

Suplementacja:
Białko wrzucone na diecie do tego magnes, b complex omega3 1500mg dziennie kreatyna monohydrat 10g dzienie i bcaa rowniez w postaci 10g dziennie

Założyłem ten temat w celu oceny i kilku pytan czy orzechy sa spoko czy lepiej jednak skupic sie na oliwie z oliwek badz innych oliwach











Zmieniony przez - Zborekk w dniu 2018-04-10 11:10:48

Zmieniony przez - Zborekk w dniu 2018-04-10 11:15:50

Zmieniony przez - Zborekk w dniu 2018-04-10 11:17:07

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Co do wzrostu 174cm praca siedząca zrzut z diety przykładowy kurczaka wymieniam na wołowinę bądź ryby w zależności od nastroju warzywa też naprzemiennie z brokułami fasolka bądź tym na co mam ochotę ktoś ma jakieś wskazówki co mógłbym zmienić ?
Wysłana -
Białko max 200g daj a tłuszcze podbij do 100-120g reszte węgle. Zapotrzebowanie na start redukcji za małe moim zdaniem. Przy wadze 100 kg start z takiej puli kalorii to nie jest dobry pomysł. Wylicz dobrze zapotrzebowanie. Orzechy zdecydowanie mogą znaleźć sie w diecie


Zmieniony przez - Tarpat w dniu 2018-04-10 14:02:09
Wysłana -
Redukcję zacząłem od 105kg obecnie jest 88.600 pracę mam siedząca więc wyszło mniej więcej zapotrzebowanie w granicach 3tysiecy to jakiś 3 tydzień redukcji można powiedzieć od 4dni waga mniej więcej stoi w miejscu więc nie wiem czy ma sens podbijać kcal do góry chyba że podmienić fatu z weglami i zobaczyć jak organizm będzie się zachowywał
Wysłana -
Ale tego nie napisałeś ze teraz masz 86kg tylko ze 100kg. Jeśli tak to te 2500-2600 kcal ma sens. Jeżeli juz długo redukujesz to warto zrobić 2-4 tyg przerwy na bilansie 0 luz lekko dodatnim
Wysłana -
Post do usuniecia



Zmieniony przez - Tarpat w dniu 2018-04-10 15:02:26

Zmieniony przez - Tarpat w dniu 2018-04-10 15:02:51
Wysłana -
Sorki wkradł się błąd 98.600 nie zauważyłem no co do redukcji jakoś 3 tygodnie trwa myślę po 2-2.5 miesiąca zrobić z 3 tygodnie przerwy niedawno po kilkuletniej przerwie wróciłem do treningów siła idzie nie odczuwam braku energii oraz osłabienia
Wysłana -
Usunięty przez Banan za naruszenie Pkt 6 regulaminu forum.
Wysłana -
GrabysiekK, pierwszy post na forum ? i już reklama jakiejś strony durnej ? chcesz coś reklamować to nie przez forum tego typu, tutaj się chce ludziom pomagać a nie gówno wpychać, glutenowcy...
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź