SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja makro

Wysłana -
Wygląda dobrze. Czasami podroby, np. wątróbka. Częściej tłuste ryby.
Wysłana -
Jeśli dorzucisz różńokolorowe warzywa to będzie ok, niemniej śniadanie wygląda na jałowe w kontekście odżywczym, dodatkowo 100g płatków może, ale nie musi inicjować problemy żołądkowo-jelitowe. Wzbogać swoją dietę o omega-3, chociażby o roślinne ALA , siemię lniane, olej lniany tzw. budgwinowy jak i zwierzęce DHA i EPA, np: ryby x2-3 w tyg. Chleb z serkiwem wiejskim to również trochą blada opcja na tle smakowitości i sytości.
Wysłana -
Tutaj można poczytać trochę więcej na temat kwasów tłuszczowych: https://potreningu.pl/articles/3681/kwasy-omega-3-i-omega-6--bo-licza-sie-proporcje 
Wysłana -
dudee
Jeśli dorzucisz różńokolorowe warzywa to będzie ok, niemniej śniadanie wygląda na jałowe w kontekście odżywczym, dodatkowo 100g płatków może, ale nie musi inicjować problemy żołądkowo-jelitowe. Wzbogać swoją dietę o omega-3, chociażby o roślinne ALA , siemię lniane, olej lniany tzw. budgwinowy jak i zwierzęce DHA i EPA, np: ryby x2-3 w tyg. Chleb z serkiwem wiejskim to również trochą blada opcja na tle smakowitości i sytości.


Ok śniadanie i kolacja będą zmienione, ryby częściej włączę do diety (zresztą bardzo mi smakują), rzeczywiście z tego co zauważyłem w ciągu ostatnich kilku dni to po takim śniadaniu pojawiają się wzdęcia i zaparcia, dlatego wymyślę coś innego i bardziej pełnowartościowego.

@domer Podroby bardzo lubię :) szczególnie żołądki i serca kurze, uzupełnię dietę

Dziękuję bardzo za odpowiedź i fachowe rady :) A teraz szamka i do boju Polacy :)
Wysłana -
Wystarczy zmniejszyć podaż płatków o połowę, dorzucić jogurt naturalny, WPC, orzechy czy siemię i owoce np.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-06-19 15:11:22
Wysłana -
Skoro lubisz, to śmiało dodawaj. Tutaj można poczytać więcej na ich temat: https://potreningu.pl/articles/1025/dlaczego-warto-jesc-podroby 
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź