SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja- jakość Diety

Wysłana -
Siemka, jak oceniacie dobór skladników?

bf ok 20% mam 165wzrostu/ 70kg/ staż na siłowni kilkuletni / zapotrzebowanie 3200 zerowe, a więc po wymiarach jak nie będą schodzić będę ciął.

Wysłana -
Redukcja tkanki tłuszczowej to główny cel osób, które chcą pozbyć się nadmiaru energii z naszego organizmu. Mało kto jest zadowolony z odłożonego tłuszczu na brzuchu, a szczególnie wokół organów. Nie tylko ma to wpływ na wygląd naszej sylwetki, ale przede wszystkim na zdrowie. Dlatego też bez wątpienia warto pozbyć się jej nadmiaru.

Kiedy warto redukować, a kiedy już nie?

Zdecydowanie zależne jest to od poziomu tkanki tłuszczowej w naszym organizmie. Im wyższy jest to poziom, tym trudniej będzie nam budować dobrej jakości mięśnie. Wynika to np. z pogorszonej wrażliwości insulinowej. Dlatego też szybszą drogą do uzyskania dobrej jakości sylwetki będzie zredukowanie do 11-13%, gdy widoczne są nasze mięśnie brzucha lub chociaż ich zarys, a dopiero wtedy budowanie dobrej jakości mięśni. Więcej informacji na ten temat warto poczytać tutaj: http://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Cel i ocena diety

W Twoim przypadku 20% tkanki tłuszczowej oznacza konieczność redukowania. Dlatego też nie ma sensu zaczynać od zerowego bilansu kalorycznego, a odjąć około 300-400 kcal.

Ogólnie rozpiska źródeł składników odżywczych wygląda dobrze. Jednak nie wypełniłeś ankiety działu. Z tego też względu nie wiemy o Tobie zbyt wiele. Bez wątpienia 2 g/kg masy ciała białka wystarczy, więc nie musisz spożywać aż tyle. Istotne będzie urozmaicanie diety i pamiętanie o tym, żeby nie jeść codziennie tego samego: http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona.

Pozostaje już tylko obserwacja obwodów ciała co 1-2 tygodnie rano na czczo i w zależności od ich zmian korygowanie aktywności fizycznej i kcal w diecie.



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie wyglada zle . Zapotrzebowanie kaloryczne liczyłeś wg wzoru ?
Wysłana -
BMR= (9.99 X 70) + (6.25 X 165)) - (4.92 X 19 ) + 5 = 1642,07

+ Neat - 358kcl ( bardziej endo jestem)

razem = 2000,07

+ wysiłek siłowy= ok 700kcl

+ areoby 250 (40min)

+ kosz 150 ( 120min)

+ rower ok 30min dodałem ok 100kcl.

razem = 3200.


Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-08 16:05:36
Wysłana -
Chyba coś za bardzo poszalałeś z tymi kaloriami, codzienie masz taką katywność fizyczną, w wzorze sumujesz ją i dzielisz na 7 dni tygodnia.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-10-08 20:56:09
Wysłana -
No dokładnie, policz to raz jeszcze, ponadto wrzuć pełną ankietę http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
anubis84
Chyba coś za bardzo poszalałeś z tymi kaloriami, codzienie masz taką katywność fizyczną, w wzorze sumujesz ją i dzielisz na 7 dni tygodnia.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html





Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-10-08 20:56:09


Codziennie mam taką intensywność/ robie jeden dzień jedną partię oraz zamiennik za areoby interwally i brzuch, z obliczen wchodzi mi tak 3.200 jako zerowe, ale wiadomo jak wymiary nie beda spadac w dol bede ciął kcl

(prócz niedzieli wtedy dzień odpoczynku i kcl - 2300)

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-08 21:49:41

Czyli spalone kcl dzielimy na 7 i to je doliczamy do diety a nie całość ile kcl w dniu spalimy?

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-08 21:52:59
Wysłana -
blue_hope
No dokładnie, policz to raz jeszcze, ponadto wrzuć pełną ankietę http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


chodzi o rozpiske treningu?
Wysłana -
na dole w linku jest ankieta, warto bys wrzucił ją całą.
Wysłana -
Wrzuć więcej informacji na swój temat.
P.S - jak wygląda kwestia urozmaicenia diety? owoców się nie bój, gdyż wykazują wysoką gęstość odżywczą.
Wysłana -
Polecam dietę i treningi potreningu.pl - super efekty.

Chcesz zbudować fantastyczną muskulaturę?
Chcesz spalić zbędny tłuszcz?
Chcesz spełnić swoje kulturystyczne marzenie?
Chcesz stać się prawdziwą bestią?
Chcesz stać się sławny i bogaty?
Chcesz zdobyć podziw pięknych kobiet i zazdrość wszystkich mężczyzn na Świecie?
Już teraz możesz to zrobić, bo rozwiązanie na, które od dawna czekasz…
Jest teraz na wyciągnięcie ręki!!!
Wejdź na stronę potreningu.pl
Wysłana -
odcinam trochę kcl teraz- jak oceniacie nową dietkę?





Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-15 12:15:06
Strona 1 z 13
Dodaj odpowiedź