SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Redukcja czy masa?

Wysłana -
Trzymaj dietę w okolicach swojego zapotrzebowania i ciężki trening siłowy i rekompozycja możesz uzyskać, a co do diety to trzeba się starać trzymać jak najlepszą im szybciej tym lepiej
Wysłana -
Przyznam szczerze, moim największym celem jest osiągnąć takie ciało jak poniżej. Najbardziej chciałbym to osiągach do następnych wakacji.
Pyt.1 - Czy jest to możliwe dla mnie?
Pyt. 2 - Co dokładnie powiniennem robić aby osiągnąć ten cel? Krok po kroku, nie chciałbym poprostu popełnić tego błędu co w tym roku i wykorzystać czas jak najlepiej.


Wysłana -
Taka sylwetka jest do osiągnięcia, ale ten pan ma za sobą parę lat sensownego i przemyślanego treningu popartego dietą.

Przed Tobą długa droga przede wszystkim musisz dobudować sporo masy mięśniowej i zejść z poziomem tłuszczu finalnie.
Wysłana -
Rozumiem, dlatego jak powinien wyglądać mój plan? Najpierw redukcja czy nabranie mięśni? Czy na odwrót? Czy bycie na zero? I jak długo każdy z tych?

Naprawdę mam chęci się do tego zabrać konkretnie, tylko z powodu braku doświadczenie szukam porad u osób które się na tym znają. Nie chce poprostu zbłądzić dlatego chciałbym żeby mi ktoś powiedział, co dokładnie krok po kroku powinienem robić?
Wysłana -
My możemy dać tylko wskazówki bo to musiałby Cię ktoś prowadzić korygować dietę, trening, analizować postępy w stałych odcinkach czasu.
Możesz teraz dietę ułożyć na 0 czyli swoje zapotrzebowanie i obserwować jak ciało będzie się zmieniać.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź