SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Redukcja czy masa?

Wysłana -
Bardzo dziękuje za pomoc :)
Wysłana -
W razie pytań - masz otwarty temat.
Wysłana -
Witam. Powróciłam do tematu bo chciałam się dowiedzieć na temat cheat, jak w temacie chciałabym żeby sylwetka nabrała trochę kształtów więc zacznę siłowe.
Chce się zapisać na magic bar 3 razy w tyg i chodzić 2 razy na trampoliny.
Czy mogę sobie pozwolić 1 na tydzień na cheat? Jak tak to jak duży może być I mam to wliczyc?
I jedno też mnie nurtuje, jeśli nie chcę chudnac to te spalone kcl mam po treningu uzupełnić czy nie? Jak to jest ze słodyczami po treningu bo niektórzy mowia ze można sobie pozwolić.. .
Nie zależy mi na jakieś super sylwetce, wystarczy że będzie bardziej zbita znika i kształtna ☺
Wysłana -
Jak masz takie oczekiwania, to trzeba zacząć ćwiczyć siłowo, nie hopsanki - te traktować jako relaks. Nie ma czegoś takiego, jak uzupełnianie kalorii po treningu - liczysz zapotrzebowanie - uwzględniające aktywność, odejmujesz od tego 300 kcal jeśłi chcesz redukować i trzymasz sie złożeń. Cheat - jednemu zaszkodzi, drugiemu nie. Zalezy to od poziomu tkanki tłuszczowej, aktywności i tego, co rozumiemy przez cheat. jeden zje 2 pizze, drugi 2 pizze, wiadro lodów i 4 batony. Slodycze mozna zastąpić zdrowszymi zamiennikami, - ale podstawa jest trzymanie się wyliczonych kalorii i makro. Podejście "poskakałam, to teraz moge zjeśc paczke ciastek" nie wróży sukcseów.
Wysłana -
Nie o to mi do końca chodził o, ale dziękuję za odp.
Wysłana -
Chcesz trenować 8 razy w tygodniu? Jakie treningi silowe masz na myśli. To co wymieniłaś nie są treningi siłowe. Cheat meal ma zastosowanie w czasie redukcji, a z tego co rozumiem piszesz o budowaniu mięśni. Wszystko to nie trzyma się kupy.
Wysłana -
To są ćwiczenia siłowe, pozwalają one budować mięśnie przy jednoczesnym spalaniu tluszcz u sa są one z ciężarami.
Chodzi mi czy mogę raz w tyg zjeść pizzę czy kebaba i wliczyc to w kcl itp
Wysłana -
Noe możesz , masz przestrzegać diety . Nie ma ćwiczeń siłowych które jednocześnie budują mase i redukują .
Wysłana -
Nie wprowadzsz treningów siłowych, to nie zmienisz sylwetki. Fitness w tymnie pomoże. Wracamy dotego co był już pisane na początku.
Wysłana -
Ja ci to napisze łopatologicznie bo błądzisz w tej samej łódce od miesiąca, patrz. Masz mięsień, na treningu go 'katujesz', ten mięsień się 'rozpada', dostarczając odpowiednie wartości odżywcze (jedzenie) ten 'mięsień' się regeneruje przez co jest ''twardszy, ładniejszy itd xD''. Jeżeli nie będziesz 'rozbijać' tego mięśnia przez trening siłowy tylko np. robienie 100 pompek, 1000 skoków czy coś w ten deseń to będziesz budowała bardziej 'wytrzymałość mięśniową', mięsień się nie rozbije przez co 'nie będzie lepszy, ładniejszy, kształtniejszy : O [ to znaczy -> urośnie ale do pewnego rozmiaru a potem będzie stagnacja bo taki trening nic nie da xd ]. Tak łopatologicznie, czaisz dlaczego trening siłowy jest tak ważny? : D Stale 'przekraczasz' swoje możliwości i o to w tym chodzi ; p
nie ma drogi na skróty a większość dziewczyn woli się zrelaksować na siłowni. Wybierz jedno ;D





Zmieniony przez - najdus w dniu 2018-02-03 15:34:04
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź