SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Redukcja bez efektów - dlaczego?

Wysłana -
Witam,
Wiecie czemu tu jestem więc nie będę się niepotrzebnie rozpisywać. Ale jestem tutaj przede wszystkim dlatego, że to co robię nie przynosi efektów. Proszę więc o rzucenie okiem i ocenę diety ale także wypowiedzenie się donośnie moich wyników badań. Już nie wiem gdzie robię błąd....

****DANE PODSTAWOWE***************************************
NICK: joann82
WIEK: 35
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: obecnie licho… brak efektów = brak mobilizacji

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************
WAGA CIAŁA: 81kg
WZROST: 167cm
OBWÓD RAMIENIA: 35
OBWÓD ŁYDKI: 40
OBWÓD UDA: 69
OBWÓD BIODER: 113
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 98
OBWÓD TALI: 87
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 105

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Przede wszystkim pozbyć się nadwagi i zejść przynajmniej do 70kg. Pozbyć się tłuszczu odkładającego się głównie w talii. Ze zdrowym żywieniem nie mam problemu. Myślę, że w jakimś stopniu opanowałam komponowanie posiłków tak aby dostarczyć wszystko co potrzebne.

****STAN ZDROWIA*****************************************
CHOROBY PRZEWLEKŁE: BRAK
PRZEBYTE KONTUZJE: BRAK
WADY POSTAWY: BRAK
ALERGIE: BRAK
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: BRAK
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? TAK
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? NIE
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? NIE

****PYTANIA DODATKOWE**********************************
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: WPI90, WIT. C, WIT. D+K, Mg-Zn+B6
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
W 2014-2015r. dieta na poziomie około 1500 kcal otrzymana od trenera personalnego + 3x w tyg. ciężkie treningi siłowe z elementami crossfit z tym samym trenerem, na koniec interwały 30 min bieżnia. Niestety efektów brak… nie tyłam ale zrezygnowałam z trenera. Męczyłam się sama do maja 2015, aż przerzuciłam się na rolki. Codziennie 15km. Sylwetka zaczęła się zmieniać. Zeszczuplałam w obwodach ale nie kontrolowałam tego specjalnie. Przyszła zima wróciłam na siłownię i kontynuowałam ciężkie treningi ale efektów nie było. Potem musiałam przerwać. Waga zaczęła powoli wracać...
W marcu br. sama ułożyłam dietę dla siebie. Obliczyłam zapotrzebowanie, odjęłam trochę (wyszło 2000kcal ), podzieliłam makro. Konsultowałam to na innym forum i wszystko było dobrze z małymi poprawkami odnośnie spożywanych produktów, obniżenia białka i podniesienia tłuszczy – oczywiście zastosowałam się do nich w 100%. Po miesiącu brak efektów. W kwietniu obniżyłam zapotrzebowanie o 100kcal. Nadal brak efektów. Ani waga ani obwody nie ruszyły. Zrobiłam wszystkie możliwe badania – zrzuty poniżej. Obecnie chciałabym zacząć dietę na poziomie 1750kcal (B120g/T81g/W135g).

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - Wrzucam jutrzejszy. Poprzednie dni miały wyższą kaloryczność, a ja już 2x ją obniżyłam więc zapotrzebowanie nie jest równe dostarczonym ilościom. Staram się trzymać wyznaczych granic.
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Pomimo obniżania zapotrzebowania waga stoi, obwody również.

****SPRZĘT**********************************************
PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE
I tak i nie…. Obecnie siłownia odpada – mam sporo innych wydatków. Chcę trenować w domu ale jak tylko portfel pozwoli wracam na siłownię. Sezon na rolki oczywiście - 15km/dzień o ile pogoda pozwoli.

****TRENING**********************************
JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING – plan dodam później


Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dodaję wyniki badań. Zaznaczę, że wiem o cholesterolu i nawet wiem od czego go mam - zaczęłam używać większe ilości oleju kokosowego. Czytałam ostatnio, że może podnosić cholesterol. Trochę go ograniczę i zobaczymy.










Wysłana -
Dodaję wyniki badań. Zaznaczę, że wiem o cholesterolu i nawet wiem od czego go mam - zaczęłam używać większe ilości oleju kokosowego. Czytałam ostatnio, że może podnosić cholesterol. Trochę go ograniczę i zobaczymy.







Wysłana -
Dodaję wyniki badań. Zaznaczę, że wiem o cholesterolu i nawet wiem od czego go mam - zaczęłam używać większe ilości oleju kokosowego. Czytałam ostatnio, że może podnosić cholesterol. Trochę go ograniczę i zobaczymy.







Wysłana -
Cześć. Wrzuć przykładowo kilka dni żywieniowych - nie wierzę że ciągle tego kurczaka zjadasz. Daj rzeczywisty dzień żywieniowy - nie taki pod forum. Zobaczymy jakie produkty generalnie wchodzą w Twój jadłospis.
Cholesterol lubi tez być wysoki niezależnie od "tłuszczy" w diecie kiedy aktywność fizyczna jest niska.
Opisz te treningi które nazwałaś "cięzkimi" na siłowni. Czy to były treningi z wolnymi ciężarami, na maszynach czy takie "wytrzymałościowe" z trenerem? Z czego wynikała "ciężkość"? Zadyszka czy bóle mięśniowe?
Jest cała baza treningów domowych w podwieszonych tematach - ale zacznij od regulacji jedzenia bo to TAM coś nie styka. Rolki super sprawa jako dodatek.
Wysłana -
Przydałyby się jeszcze Twoje zdjęcia - sylwetka przodem, bokiem, tyłem. poza tym napisz jak u Ciebie ze stresem?? Mnie też interesuje np. co pijesz w ciągu dnia i ile pijesz w ogóle.
Wysłana -
witaj

jesli chodzi o wyniki badań to niepokojący jest jedynie wynik glukozy.
na czczo jest stosunkowo wysoki, po 2h dość mocno spada, co wskazuje na lekką hipoglikemę.
Zawsze takie badanie warto wykonywać z rownoległym oznaczeniem insuliny, wówczas mozna z niego wiecej wywnioskowac.


dobór produktów w diecie mógłby być lepszy.
Nie bazowałabym na kuskusie jesli chodzi o kasze przykłądowo.

wstaw wiecej wypisek jedzeniowych i pokaz nam jak cwiczysz aktualnie.

przydałyby się również zdjęcia sylwetki.
Wysłana -
Ale to jest jeden z rzeczywistych dni żywieniowych. Nic z tych posiłków nie jest pod publikę. Owszem, najczęściej jem kurczaka, którego przyrządzam na różne sposoby żeby się nie znudził ale zamieniam pierś na pieczone (w rekawie) udko, które jem bez skory, uwielbiam wołowinę pod każda postacią, wątróbkę drobiowa, rzadziej jem schab bo lubię go tylko w panierce ;) Ryby to łosoś wędzony, czasem sandacz albo halibut.
Treningi z trenerem trwały godzinę 3x tygodniu. Głównie z ciężarami (przysiady ze sztangą, wzniosu bioder leżąc z obciążeniem, wykroki z obciążeniem, różne ćwiczenia z hantlami, burpees, plank, czasem tabata. Trening kończył się interwałowym na bieżni 30min. Nie miałam zadyszek ani bóli ale czasem po takim treningu czołgałam się do szatni. Zmęczenie mijało po prysznicu i czułam się fantastycznie! Po zakończeniu współpracy kontynuowałam to co przez pół roku podpatrzyłem u niego.

Co do płynów. Bywa różnie. Jak tylko pogoda przestaje dopisywać wracam na siłkę i trenuje tam do wiosny 3x/tydzień. Podczas treningów opisanych wyżej potrafię wypić 1,5l wody. W pracy niewiele bo 3-4 filiżanki kawy, którą zabielam lekko mlekiem 2%. Wiosna, lato i jesień o ile jest pogoda jeżdżę codziennie na rolkach. W tym czasie chce wprowadzić trening w domu. Przez cały dzień wypijam jakieś 1,5l wody plus oshee po rolkach, kawa w pracy bez zmian. Niestety ostatnio "picie" mi nie wychodzi. Wmuszam w siebie wodę ale nie wypijam nawet 1,5l na dzień. Kawa bez zmian.

Sters raczej nie. Mam spokojną pracę za biurkiem, w domu też nie mam zmartwień.

Zdjęcia sylwetki dodam później.

Wysłana -
Sorry ale telefon chyba nie chce dodawać dwóch screenow za jednym zamachem

Wysłana -
bziubzius
witaj
jesli chodzi o wyniki badań to niepokojący jest jedynie wynik glukozy.
na czczo jest stosunkowo wysoki, po 2h dość mocno spada, co wskazuje na lekką hipoglikemę.
Zawsze takie badanie warto wykonywać z rownoległym oznaczeniem insuliny, wówczas mozna z niego wiecej wywnioskowac.
dobór produktów w diecie mógłby być lepszy.
Nie bazowałabym na kuskusie jesli chodzi o kasze przykłądowo


Kus kus oczywiście dziś zmieniam. Przeważnie jem ryż paraboliczny, makaron z maki durum lub pełnoziarnisty. Nie wiem czemu dziś wybrałam akurat to!?

No i ta krzywa. Lekarz rodzinna powiedziała, ze jest ok. Lekarz na abczdrowie.pl (sorry ale tylko tam mogłam otrzymać jakieś info w miarę szybko) zalecił koniecznie wizytę u diabetologa.... Myślisz, ze powinnam powtórzyć badania krzywej z insulina?

Powyższe dzienniki z marca mają inne zapotrzebowanie na kaloryczność! Zaczynałam od 2000kcal. Proszę się nie sugerować podliczeniem


Zmieniony przez - joann82 w dniu 2017-05-09 10:11:48
Wysłana -
Jeszcze jeden dzień dodaje

Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź