SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja a waga i obwody

Wysłana -
Siemka Pany mam pewno nurtujace mnie pytanie , jestem na redu ok 1.5msc waga za bardzo sie nie rusza sylwetka sie poprawia i to bardzo wrocilem po ok 6msc przerwy wczesniej cos lecialo z sokow ale byly badania na koniec takze ten temat byl zamkniety , zaczałem cwiczyc jakogs koncem zeszlego roku wrzucilem od razu 3.5k kcal 104kg wagi 185cm sylwetka zaczela sie nabijac nabierac kształtow i obecnie jestem na 2950 sylwetka poprawia sie caly czas lecz waga praktycznie w miejscu ... nie wiem czy cos zle robie?
Wysłana -
Kształtowanie sylwetki uzależnione jest od pewnych czynników mających na nią niezmiernie istotny wpływ. Bez wątpienia są to dobrze dobrana dieta i odpowiedni trening siłowy. Niestety nie wiemy, jak to wygląda w Twoim przypadku, dlatego też ciężko jest odnieść się do tych istotnych podstaw. Z tego też względu sugeruję wrzucić w dziale trening dla początkujących lub zaawansowanych oraz w dziale odżywianie i odchudzanie dokładnie rozpisany trening, oraz dietę. Oto linki do wyżej wymienionych działów:

1. Trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html.
2. Trening dla zaawansowanych: http://www.sfd.pl/trening/.
2. Odżywianie i odchudzanie: http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html.

Warto pamiętać o tym, że mięśnie nasze są trzy razy cięższe od tkanki tłuszczowej. Dlatego też miarą efektów są zmiany obwodów ciała, mierzone co 1-2 tygodnie rano na czczo oraz ewentualne zdjęcia sylwetki, wykonywane w tej samej pozie, bieliźnie, odległości, świetle, np. co miesiąc. Masa ciała nie jest istotna. Jeżeli jednak nie spada ona, to wręcz idealnie. Oznacza to, że nie tracisz ciężkich mięśni, a lekką tkankę tłuszczową.



Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A co Ci z tej wagi ? Jeżeli sylwetka się poprawia to tylko się ciszyć . Waga to drugorzędna sprawa .
Wysłana -
Jak Flex. Cyferki na wadze są nieistotne. I bardzo proszę uwzględniać fakt, że kobiety też tu się udzialają
Wysłana -
haha jasne jasne Pany i Panie! :) no smieszna sprawa srednio raz na tydzien dwa wleci jakis cheat ogolnie dobrze mi sie trenuje nawet progres silowy mam wiec chyba okej
Wysłana -
głownie mi poleciał fat z góry tj plecy klatka talia a z pasa narazie srednio
Wysłana -
Z pasa czyli w Teoim wypadku oporny tłuszcz będzie zapewne schodził w ostatnim fazie redukcji .
Wysłana -
Miarą efektów są obwody ciała, mierzone np. co 1-2 tygodnie rano na czczo. Napisz jak one się zmieniały.
Wysłana -
Nie wiem czemu ludzie aż tak się przejmują wagą skoro sylwetka się poprawia.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-03-01 11:42:40
Wysłana -
co myslicie zeby pomanipulowac makrosami? obecnnie kcal 2853 WW 244 F 117 B 206
Wysłana -
Przetestuj to zobaczysz jak będzie rotacja na Ciebie wpływała. Nie da się jednoznacznie stwierdzić czy u Ciebie tego typu system się sprawdzi.
Wysłana -
tzn chcialem albo ww uciac albo tł jeden makros raczej
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź