SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja a treningi aerobowe

Wysłana -
Faktycznie możesz dalej kontynuować okres budowy masy mięśniowej, niemniej jednak codzienne długodystansowe bieganie nie jest optymalnym rozwiązaniem dla Twojej sylwetki.
Wysłana -
Ja mowie o tym ze aeroby nie wchodza w gre wlasnie(bo nie mam czasu) i jedyna taka aktywnosc dzienna wynosic bd 12km pieta palce(szybki chód) oraz trening 3x w tyg.

A jakby ktos nie rozroznial badz zle przeczytal to zdjecie u gory jest po miesiacu cwiczen, a to nizej po 3,5msc praktycznie aktualne





Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-11 16:18:01
Wysłana -
Szybki chód = aeroby. Nie ma najmniejszego sensu wykonywać ich codziennie. Interwały 1-2 razy w tygodniu w zupełności wystarczą.
Wysłana -
Tylko ze ja do pracy w trakcie pracy i po pracy bede regularnie chodzil. 8km z przymusu a 4km z wlasnej woli. Wlasnie nie wiem czy to niezbedne czy nie. Spokojnie to nie jest tak ze ponad 10km ide przez poltora godziny i tyle xd nie chcialo by mi sie(codziennie) a przez caly dzien jak sie tyle uzbiera to troche kcal sie chyba spali.
Wysłana -
Więc nie należy tego wliczać jak aktywność treningową, a aktywność w pracy.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź