SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja - marzenie -45kg

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 25 lat
Płeć kobieta
Cel racjonalne schudnięcie do 75 kg
Waga teraz 120 kg, tydzień temu 124kg
Wzrost 170
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) w ciągu dnia około 10tysięcy kroków
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) jazda na rowerze po 1/2h z predkości okolo 20km/h 2 x w tygodniu
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie krótkotrwałe
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) do zrobienia
Stosowana lub planowana suplementacja na razie nie
Wysłana -
Cześć
Ważny okres w moim życiu, więc postanowiłam wziąć się za siebie. Motywacje mam ogromną. Od tygodnia jestem na diecie ( jem 5 posiłków dziennie, pierwszy raz od kilku lat jem śniadania :), pije dużo wody i generalnie jestem bardzo pozytywnie nastawiona). Waga powoli leci ( na razie pewnie woda), ale zaczęłam się zastanawiać czy nie jem za mało ( około 1800 kcal).

Wyliczyłam sobie właśnie zapotrzebowanie i wyszło mi (jesli wszystko dobrze obliczyłam :P ) około 2640 kcal.
I teraz, według tego co czytam na forum, powinnam na razie zejsc tylko 300 kcal?

Niby waga leci, ale boje się że za miesiąc przestanie, i nie będzie z czego zejść.

Pozdrawiam wszystkich :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na 2300 raczej redukowac nie bedziesz. Tu trzeba sie uzbroic w cierpliwośc i cykle redukcyjne, powiedzmy 8 tyg., potem rest z podbiciem kalorii 2-3 tyg. I znowu. Nalezy wprowadzic sensowną aktywnośc fizyczną - trening siłowy. Ilośc posilkow nie ma znaczenia i wcale nie musi byc ich 5. Przy takiej podazy kalorii 4 posilki moga okazac się korzystniejsze.
Wysłana -
1800 kcal dobra ilość dla kobiety
Wysłana -
no okej, to zostawiam tak jak jest, i zobaczymy co będzie dalej :) zwiększę również aktywność
Wysłana -
1800 to juz za mało nie ma nawet z czego uciąć w razie czego.
Wysłana -
anubis84
1800 to juz za mało nie ma nawet z czego uciąć w razie czego.


a co Wy wiecznie kochani z tymi ucinkami?
Im więcej tłuszczu - tym głębszy deficyt. Gdy się zatrzyma - dodaje się trochę energii i znów zjeżdża w dół.
Najlepszy sposób. Niestety organizm osoby otłuszczonej musi trochę pofunkcjonować na dużo mniejszej ilości spożywanego pokarmu, musi się ponownie uwrażliwić, dlatego wyliczenia zapotrzebowań nie znajdą tu rezultatu
Wysłana -
Zdecydowanie zbyt mało. Jeżeli zapotrzebowanie kaloryczne jest dobrze wyliczone, to nie należy obcinać tyle kalorii. Poza tym, nie patrz na masę ciała, a na obwody. To one określają nasze efekty.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź