SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Redukcja - jak bez miesa, jajek i nabialu krowiego?

Wysłana -
Witam. Na wstepie pozdrawiam serdecznie
Ciut o mnie.
Przeszlam juz kilka diet - glownie proteinowych - nabawialam sie dzieki nim nietolerancji pokarmowej na bialko jajka kurzego, nabialu pochodzenia krowiego, a mieso mnie odrzuca.
Ppzostaja ryby.
Najlepsza waga 61kg
Jestem totalnie zagubiona przy kazdorazowej probie ulozenia zbilansowanej diety i znow.powracam do diet low carb i proteinowuch.
Odbilo sie to zalaniem ciala tluszczem.
Przejscie na diete weglowodanowa sptawilo orzybranie i zmagazynowanie tluszczu.
Jest to dla mjoe wysoce irytijace, ze nie potradie ikozyc diety uwzgkednIajac trening i suolementacje
Mam wrazenie ze nie dziala na mnie nic poza dieta proteinowa.
Cwicze na silowno - wolne ciezary troche aerobow, streching, joga czasem.czasem treningi domowe.
Z zagubienia sie poddalam i napisalam do Was.
Nie rozumiem kalkulatora przemiany kcal - nie umiem tego ribic, nie wiem jak podielic posilki jak ti posklejac.
Nigdy nie odczuwam glodu i to tez moj problem- jem pewno w dawce glodowej.
Ale to strach przed kolejnym przybraniem zeby wlaczyc diete zbilansowana.
Pozdrawiam

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ANKIETA 

****DANE PODSTAWOWE*************************************** 

NICK: Tanina
WIEK: 30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 6m y 

****PARAMTERY OBWODÓW************************************* 

WAGA CIAŁA: 72
WZROST: 178
OBWÓD RAMIENIA: 28
OBWÓD ŁYDKI: 40
OBWÓD UDA: 62
OBWÓD BIODER: 97
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 90
OBWÓD TALI 76
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 89

****CEL************************************************* 
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? 
Resukcja tluszczu, rzezba.miesni, zejscie z obwodow, sylwetka wysportowana bikini
****STAN ZDROWIA***************************************** 

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: daeno kolano ale tera bez objawow
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: nietolerancja pokarmowa na bialko jaja kurzego i produkty krowie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: 
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE********************************** 

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: potas,
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) 
Bialkowa, low carb - z przetwami po 7-8 m y, weganska ostatnie 3mce
****DIETA************************************************* 
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego nawww.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? 
Tyje
****SPRZĘT********************************************** 

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE 
Tak
****TRENING********************************** 

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach 

ZDJĘCIA 
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem. 
Wysłana -
ANKIETA 

****DANE PODSTAWOWE*************************************** 

NICK: Tanina
WIEK: 30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 6m y 

****PARAMTERY OBWODÓW************************************* 

WAGA CIAŁA: 72
WZROST: 178
OBWÓD RAMIENIA: 28
OBWÓD ŁYDKI: 40
OBWÓD UDA: 62
OBWÓD BIODER: 97
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 90
OBWÓD TALI 76
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 89

****CEL************************************************* 
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? 
Resukcja tluszczu, rzezba.miesni, zejscie z obwodow, sylwetka wysportowana bikini
****STAN ZDROWIA***************************************** 

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: daeno kolano ale tera bez objawow
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: nietolerancja pokarmowa na bialko jaja kurzego i produkty krowie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: 
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE********************************** 

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: potas,
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) 
Bialkowa, low carb - z przetwami po 7-8 m y, weganska ostatnie 3mce
****DIETA************************************************* 
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego nawww.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? 
Tyje
****SPRZĘT********************************************** 

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE 
Tak
****TRENING********************************** 

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach 

ZDJĘCIA 
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem. 
Wysłana -
No to pokaż jak jesz. Od czegoś trzeba zacząć.No i warto zacząć regularnie się ruszać.
Wysłana -
Silownia jest moim stalym punktem.
3 x w tyg trening silowy na wolnych ciezarach,
2 x w tyg interwaly przeplatane z cardio

Jem w zasadzie tak malo, ze nie ma co pisac ale wpisze ti wieczorem w ankiete.

Obawiam sie wprowadzenia zbilansowanej diety - nie wiem jak organiz zareaguje na nagle 1700kcal jesli otrzymuje 800-1100 - i to nie z zalozenia tylko dlatego ze nie jestem glodna. Jestem tupem skubania. Dodam ze nie jem slodyczy - nie lubie poprostu, ani zadnych napoji gaz typu cola, alkohol raz na 3 mce.
Obserwujac moja mamr ktora je niewiele ponad 800lcal i ma spora nadwage zrozumialam ze to lrok do nilad a i silpwnia wtedy nie pomoze.

Zauwazylam tez ze w moim przypadku treningi naczczo sie nie sprawdzaja - organizm stresuje sie tak bardzo ze jest w stanie przubrac 6kg w tempie ekstremalnie szybkim.

Moj problem tp to, ze boje sie wegli i laczenia ich z bialkiem w jednym posilku jak ognia, ze moj organizm zanom rozpedzi metabolizm poprostu zaleje sie tluszczem pomimo cwiczen....
I tak borykam sie od paru lat
Wysłana -
Tluszcz wazniejszy niz zajechany organizm? Skutki moga byc nieodwracalne. Zastanow sie.
Wysłana -
Masz racje.
Zbieram sie juz ponad rok i naczyrawszy sie tyle faktow i mitow w internecie - zdurnialam do reszty.
Czy moge ulozyc tak diete zeby bialko chociaz na poczatku bylo w przewadze tj 60% weglowodany 25% i tluszcze 15% - wowczas uniknelabym tego uderzenka naglego weglowodanow ze przez pare lat prawie nic a teraz nagle 160g.
Po miesiacu contydzien przekladalabym pp 5 g z bialka na rzec weglowodanow tygodniowo - tak sobie mysle prawie niezauwazalnie, az dojde do wlasciwej propprcji diety zbilansowanej - co o tum myslicie?
I tu tez pytanie o kcal - dotychczas spozywam ich naprawde malo.
Nie bardzo umiem pbliczyc zapotrzeboawanie ze wzoru - prosze o pomoc
Czy startowac odrazu z pelnej puli minus 200kcal?
Wysłana -
Przy głodówce jak podniesiesz kalorie to tak czy inaczej na początku spodziewaj się że kilogramy pójdą co najmniej lekko w górę. Organizm się będzie próbował "odbudować" po "kryzysie". Po pewnym czasie, kiedy metabolizm zacznie funkcjonować normalnie Waga powinna też ruszyć w dół.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź