SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja - czy robię to dobrze?

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 28
Płeć Mężczyzna
Cel Redukcja
Waga 113
Wzrost 178
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 35%
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca w biurze/budowa, sporty zespołowe
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Różne sporty zespołowe, aeroby/interwały, siłownia własna - wszystko co potrzebne do podstawowego treningu
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Dieta zbilansowana,lowcarb
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) brak przeciwskazań
Stosowana lub planowana suplementacja Animal flex, omega 3, kreatyna, ZMA
Wysłana -
Witam.

Na forum jestem od dawna, jednak praca w delegacji zrobiła swoje i człowiek trochę się zapuścił. Jednak teraz nastały lepsze czasy i pora wrócić do "dobrej" wagi oraz systematycznych treningów.
Temat zakładam w celu uwag/podpowiedzi co robię źle,co poprawić itd. :)
Redukcję zacząłem w zeszłym tygodniu od pułapu ~2900kcal, czyli delikatnie ujemny bilans.
Na obecną chwilę trening to: split 3x tydzień oraz aeroby 3x tydzień[póki co delikatnie żeby stawy jak najmniej odczuły).
Suplementacja: kreatyna - stała suplementacja; Animal Flex na wspomniane stawy; Omega 3 - nie przepadam za rybami; ZMA - regeneracyjnie na nockę.
Do tego zakupioną mam przedtreningówkę NOX PUMP ale jest to rzecz na dalszy czas, ewentualnie na gorszy dzień z brakiem motywacji. W aresnale posiadam jeszcze Animal Cuts, jednak to to już jest zupełna melodia przyszłości.

To tak w skrócie. Dieta oczywiście nie jest sztywna, jak w załączeniu. Następuje różna rotacja, w zależności na co mam ochotę. Do tego oczywiście warzywa świeże. :)

Pozdrawiam i czekam na uwagi.


Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Mając 35% tkanki tłuszczowej nie potrzebujesz takich ilości białka. Potrzebujągo Twoje mięśnie, a nie tłuszcz. Wylicz je na beztłuszczową masę ciała.
Wysłana -
Ok. Dzięki za spostrzeżenie. Czy suplementacja jest w miarę ok? Dodawać coś?

Pierwszy tydzień zleciał: -1,2kg; w pasie[najszersze miejsce]: -4cm.
Oczywiście na samym początku tak dobrze pójdzie, dalej wiadomo jak będzie ;]


Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 16:51:39
Wysłana -
suple ok
Wysłana -
Dziękuję za podpowiedzi. Co jakiś czas [hmm... 2 tygodnie?] będę wrzucał zdjęcia porównawcze. A jak się trochę zmotywuję to i dziennik założę :)
Pozdrawiam :)



Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 18:29:24

Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 18:29:34
Wysłana -
powodzenia
Wysłana -
Wrzucę jeszcze swoją facjatę do ewentualnych przyszłych porównań i życzcie motywacji ;]

Pozdrawiam.
















Wybaczcie za obrócone zdjęcia ;/ W momencie wstawiania było "niby" ok, czyli pionowo.



Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 21:51:43
Wysłana -
Chcesz motywacji , to załóż odrazu dziennik . Zmodyfikuj diete i działaj
Wysłana -
Nie wyglądasz na 35%. Wrzuć bez koszulki. Zdjęcia możesz robić co miesiąc. Obwody co tydzien.
Wysłana -
Zdjęcie zrobione z 3 miesiące temu.
Jest co zrzucać, niestety ;]

Wysłana -
Zdecydowanie jest. Warto zejść jak najniżej z poziomem tkanki tłuszczowej.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź