sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Redukcja Teapot

Wysłana -
"Ile razy dziennie trzeba robic cwiczenia i jak dlugo zeby byly efekty" - przysiegam ze jak jeszcze raz zobacze to zdanie na fb to zaczne krzyczec

Bazylia - oj tak Spodobalo sie bo zawsze czulam sie slabeuszem i cos takiego jak te kilka sekund przytrzymania sie to dla mnie duuuuuze osiagniecie. Pamietam jak bodajze na poczatku gimnazjum nauczyciel WF ni z tego ni z owego zrobil nam zaliczenie z podciagania na ocene. Tak z marszu. Do tej pory pamietam tamten wstyd - oczywiscie nie potrafilam uniesc sie ani odrobine.

Eve - inspiracja pelną parą ;) Kiedys moze dogonie Bazylie chociaz skubana ucieka szybko

Night, Kleine, Glodzi - Dzieki :) no wlasnie, widze te pierwsze malutkie oznaki kontroli i jest to serio fajne uczucie. Motywujace. A pierdykniecie w dol mam juz opanowane do perfekcji

Micha na dzis ponizej.

Wysłana -
Teapot
"Ile razy dziennie trzeba robic cwiczenia i jak dlugo zeby byly efekty" - przysiegam ze jak jeszcze raz zobacze to zdanie na fb to zaczne krzyczec

Tea szkoda gardełka


Teapot

Kiedys moze dogonie Bazylie chociaz skubana ucieka szybko


Jest szansa. Za trzy tygodnie znikam na 14 dni. Po powrocie okaże się, że to ja będę gonić Ciebie.
Wysłana -
Teapot
"Ile razy dziennie trzeba robic cwiczenia i jak dlugo zeby byly efekty" - przysiegam ze jak jeszcze raz zobacze to zdanie na fb to zaczne krzyczec


Wolę tak, niż jak ostatnio moja koleżanka na moją sugestię, że od bieżni lepsze dla niej będą ćwiczenia siłowe powiedziała, że ona silowo ćwiczyć nie będzie, bo ona chce schudnąć, a nie mieć mięśnie jak facet
Wysłana -
Bazylia - o, to mam szansę! A tak na serio - oby do przodu, a do przodu lepiej się biegnie w pogoni za marchewką... to znaczy Bazylią! Liczę na foteczki z tych wakacji

Lexi Kolejny tekst-klasyk! Żeby to było takie łatwe, prawda? Tez bym chciała tak ‘o przypadkiem’ sobie zrobić mięsnie jak facet.

Wczoraj wpadł ładny trening:

Tydzień 16: Środa DT 21-06-2017
Wrażenia:
Fajnie się ćwiczyło. Na siłowni ostatnio jakoś więcej nowych twarzy – wśród nich kilka dziewczyn, którym po cichu bardzo kibicuję. Zaczęłam czytać sporo na Reddit o aktywacji pośladków i starałam się wprowadzić to w życie podczas treningu.
TRENING B
Rozgrzewka
10 min marsz na bieżni pod górkę + ogólne rozruszanie.
Opuszczanie /podskok i 'kontrolowane' spadanie /
1x10 – mam syndrom podekscytowanego zapaleńca – nie mogłam się powstrzymać żeby nie spróbować znów
RDL 3x10
10x40kg, 10x40kg, 10x40kg
15x40kg, 10x40kg, 10x40kg / 5x40kg, 10x40kg, 10x40kg / 15x40kg, 15x40kg, 15x40kg / 15x40kg, 12x40kg, 12x40kg / 15x40kg, 15x40kg, 15x40kg / 15x40kg, 15x40kg, 15x40kg / 10x40kg, 12x40kg, 12x40kg / 12x30kg, 12x35kg, 12x35kg / 12x30kg, 12x30kg, 12x30kg / 12x40kg, 12x40kg, 12x40kg / 12x40kg, 12x40kg, 12x40kg / 12x40kg, 12x40kg, 12x40kg / 15x20kg, 15x40kg, 15x40kg
Przysiad bułgarski 3x10 na nogę
cc: 3x10, 3x10, 3x10
Nadal szukam dobrego ustawienia, na razie za mocno czuje nogę z tylu :/
Wyciskanie hantli siedząc 3x15
15x5kg, 15x6kg, 15x6kg – następnym razem zaczynam od 6.
15x5kg, 15x6kg, 15x6kg / 5x5kg, 15x5kg, 15x5kg / 15x5kg, 15x5kg, 15x5kg / 15x5kg, 15x5kg, 15x5kg / 15x5kg, 15x5kg, 15x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 15x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 15x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 12x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 10x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 10x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 10x5kg / 15x4kg, 15x5kg, 10x5kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x5kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg / 15x4kg, 15x4kg, 10x4kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg
Odwodzenie nóg w bok i w tył na wyciągu dolnym 15xnoge
a. bok: 6.25, 6.25, 6.25 (6.25, 6.25, 6.25) (6.25, 6.25, 6.25)(5, 6.25, 6.25)(5, 5, 5)(5, 5, 5)
b. tyl: 10,10,10 (10, 10, 10) (10, 10, 10)(10, 10, 10)(10, 10, 10)(7.5, 7.5, 7.5)
Jeżeli macie jakieś dobre filmiki z poprawna technika odwodzenia w tył to bardzo poproszę – podpatruje inne dziewczyny i każda robi inaczej mętlik w głowie, staram się robić jak mi pokazała trenerka.
Pompki 3 x max
Poziom 6 na maszynie Smitha: 6x, 6x, 5x
6x, 6x, 4x (6) 15x, 8x, 8x (7), 12x, 8x, 8x (7) 10x, 8x, 8x (7) 10x, 8x, 4x (7) / 8x, 8x, 6x / (7) / 10x, 8x, 8x (7) / 10x, 8x, 6x (7) / 10x, 8x, 6x (7) / 8x, 6x, 6x / (8,7) / 8x, 8x, 8x (8) / 10x, 8x, 8x (8) / 8x, 8x, 8x (8) / 10x, 8x, 8x (8) / 15x, 10x, 10x (8)
Ściąganie drążka wyciągu górnego 3x15
15x20, 15x20, 15x20 – ale super poszło! Wreszcie 3x15 bez przerw, wow. Podoba mi się ta nowa siła. Spróbuje 25 w ostatniej serii następnym razem.
15x20, 15x20, 10x20 / 15x20, 8x20, 8x20 / 15x20, 15x20, 12x20 / 15x20, 10x20, 8x20 / 15x20, 15x20, 15x20 / 15x20, 15x20, 12x20 / 15x20, 15x20, 12x20 / 15x20, 12x20, 10x20 / 15x20, 15x20, 10x20 / 15x20, 15x20, 12x20 / 15x20, 12x20, 10x20 / 15x20, / 11x20, 8x20 / 15x20, 15x20, 10x20 / 15x20, 15x20, 10x20
Uginanie przedramion z hantlami 3x15 na rękę
15x4kg, 15x4kg, 15x5kg
15x4kg, 15x4kg, 10x4kg . / . 15x4kg, 15x5kg, 10x5kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg / 15x4kg, 15x4kg, 15x4kg
POMINIETE: wyciąg zajęty.
Prostowanie przedramion na wyciągu
15x7.5, 15x7.5, 15x7.5 / 15x7.5, 15x7.5, 15x7.5 / 15x7.5, 15x7.5, 12x7.5 / 15x7.5, 15x7.5, 10x7.5 / 15x6.25, 15x7.5, 10x7.5

Wznosy bioder na jednej nodze (noga na bosu, wznosy bioder x10, uginanie nogi x10, unoszenie wyprostowanej nogi x10).
Matko i córko, ledwo wstałam. Tu najlepiej czuje posladek.
+ Rozciąganie (bardzo przyjemne)

Miseczka na dziś: idealnie taka jak wczoraj (leń)


Zmieniony przez - Teapot w dniu 6/22/2017 2:04:15 AM
Wysłana -
Lexi_
ona chce schudnąć, a nie mieć mięśnie jak facet

Teapot
Tez bym chciała tak ‘o przypadkiem’ sobie zrobić mięsnie jak facet.


gdyby jeszcze faceci sobie "ot tak" wypracowywali mięśnie od podniesienia 1kg hantelki to też bym chciała
Wysłana -
.


Zmieniony przez - Myraen w dniu 6/22/2017 2:39:23 AM
Strona 50 z 50
Dodaj odpowiedź