SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja A dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 761

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 138
Witam mam 35 lat ,w przeciągu 8 miesięcy zeszło ze mnie 22 kg ,obecnie 102 kg. Jestem na diecie czyli. 1 posiłek płatki górskie z jogurtem plus garstka orzechów, pestek dyni,rodzynki,morele,banan,śliwka ( na zmianę 3 jajka plus kromka chleba) . 2 posiłek obiad chude mięso warzywa i kasza ( lub ryba makrela itp z kaszą). 3 posiłek jabłko plus jogurt ( . 4 posiłek kolacja chleb żytni plus szynka ( lub serek wiejski plus kromka . Do tego 3 litry wody dziennie i 3 kawy .alkocholu nie pije i nie palę. I tak zeszło 22kg. Jestem kierowcą i trochę ciężko to ogarnąć ale jakoś idzie. Do tego trochę ćwiczę. Sobota trening siłowy klatka plus triceps rano, po południu rower. Niedziela barki plus biceps ,brzuszki, nogi. Plus ewentualnie parę godzin po trening cardio. Do tego wszystkiego biorę kreatyne mono5g dziennke plus białko serwatkowe plus beta alanina 5g dziennie. W ciągu tygodnia w trasie staram sie robic trening pusch up ewentualnie cardio na przemian. Powiem tyle że efekty widzę . Czy taki stan treningu utrzymywać czy ma to sens . Zależy mi na dojściu do 85-90kg plus nabrać masy mięśniowej i siły. Dzięki za rady .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 138
Dodam jeszcze że staram się utrzymywać poziom kcal 2500
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3185 Napisanych postów 15808 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 146709