SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja 95 kg. Forma na Tri !

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 28
Płeć M
Cel Redukcja
Waga 95
Wzrost 178
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) ponad 20 %
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 2 X basen, 2 x bieg + 1/2 Siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) OK
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam,

Proszę o ocenę diety redukcyjnej.

Wiek : 28
Waga: 95
Wzrost :178
Pas: 97
Biceps:40

Trening mocno mieszany ale w tygodniu na pewno 2 x basen oraz 2 x biegowy. Dodatkowo 1 x siłownia + 1 x crossfitowe zajęcia. Jeżeli chodzi o siłownie to w zależności od rozkładu czasu w danym dniu albo z rana FBW albo wieczorne zajęcia z CF.
Bazą treningową są aero z naciskiem na basen oraz bieg - w późniejszym czasie również dołożony rower.


Z obliczeń na stronie zapotrzebowanie wychodzi 2924 kcal. Obcinam 150 kcal na początek czyli moje zapotrzebowanie to 2774 kcal.

Poniżej zrzuty diety.
Wstępna. Lecz śniadanie - placek/jajecznica oraz posiłek ryż/Kurak będzie bazą. Reszta będzie na bieżąco podmieniana aby BTW się zgadzały ale było urozmaicenie.
Zdjęcia sylwetki wrzucę wieczorem.







Wysłana -
Każdy, kto ma jakieś doświadczenie z kształtowaniem sylwetki, wie o tym, co jest jej podstawą. Bez wątpienia nie są to treningi aerobowe w postaci pływania, czy biegania. Jeżeli chcesz być dobrym pływakiem lub biegaczem, to śmiało możesz iść w tym kierunku. Jeżeli jednak chcesz zmienić swoją sylwetkę, to droga jest inna. Przede wszystkim powinieneś skupić się na treningach siłowych. Wykonywany raz w tygodniu nie pomoże. Minimum 2 razy w tygodniu. Do tego możesz dodać wspomniany przez Ciebie crossfit.

Mięśnie Twoje potrzebują bodźca do wzrostu w postaci treningów siłowych, a nie biegania, czy pływania. Jeżeli nie będą go miały, to organizm się ich pozbywa, zamiast przeznaczać tkankę tłuszczową jako źródło energii.

W celu ułożenia treningu zapraszam do działu trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html. Doradzający tam moderatorzy na pewno pomogą Ci dobrać odpowiednią aktywność fizyczną.

Dieta Twoja wygląda lepiej niż aktywność. Jednak na pewno warto wyeliminować smakowe jogurty, margaryny. Za nie lepiej dać naturalne mleczne napoje fermentowane i tradycyjne masło.



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Banan w śniadaniu jako dodatek do placka oraz na placek. Jogobella aby placek nie był suchy i zjdaliwy ;)
Jajecznicna jako alternatywa do placka wymiennie.
Wysłana -
1 Daj naturalny jogurt lub kefir (nie zero % czy light), i zblenduj go z bananem, czy innym owocem
5 wpc lepiej sobe wypic po treningu

A tak jak w bilans się wstrzelisz to ok
Wysłana -
Aktywność fizyczna nie wygląda zbyt dobrze. Bazowanie na cardio nie jest dobre. Polecam skupić się na treningu siłowym, crossfit a nie basenie i bieganiu.
Wysłana -
Witam. Kolega ma wyraźnie napisane w temacie że "forma na tri" więc tu nie ma substytutu
Pływania nie da się zastąpić nieplywając.
Biegania - treningiem bez biegu.
Wszystko widać roplanowane z głową. Trzymaj się założonych zasad i obserwuj.
Wtedy mozesz na bieżąco korygować.
Nie ma co też tak demonizowac aero.
Ja od lat ćwiczę tri i nigdy młodszy, sprawniejszy i lepiej się nie czułem




Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2017-12-27 16:19:55
Wysłana -
Tak , jednak rownież zaznaczył ze prosi o pomoc w diecie REDUKCYJNEJ teraz co drugi przygotowuje się do tri, maratonu lub trenuje CF .
Tylko ze jak się później okazuje nic z tego nie wynika .
Wysłana -
To co innego
Wysłana -
Uwierz ze te 2 x basen plus 2 x bieganie w tygodniu jest jak widac siłownia również będzie.
Na siłowni ostatnie 1.5 roku to grupowe cf. Wiec tego nie zaniedbam

P.s to dział odżywianie
Wysłana -
Dlaczego dwa ostatnie posiłki są białkowo-tłuszczowe?
Wysłana -
Wegle wyczerpalem wczesniej. Zamienic np. Placka na wieczór a na śniadanie te z wieczora ?

Dzis po placku ciężko o zjedzenie kolejnego posiłku.
Wysłana -
Możesz dodać do ostatniego posiłku w celu poprawy regeneracji
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź