SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja 95 kg. Forma na Tri !

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 28
Płeć M
Cel Redukcja
Waga 95
Wzrost 178
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) ponad 20 %
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 2 X basen, 2 x bieg + 1/2 Siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) OK
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam,

Proszę o ocenę diety redukcyjnej.

Wiek : 28
Waga: 95
Wzrost :178
Pas: 97
Biceps:40

Trening mocno mieszany ale w tygodniu na pewno 2 x basen oraz 2 x biegowy. Dodatkowo 1 x siłownia + 1 x crossfitowe zajęcia. Jeżeli chodzi o siłownie to w zależności od rozkładu czasu w danym dniu albo z rana FBW albo wieczorne zajęcia z CF.
Bazą treningową są aero z naciskiem na basen oraz bieg - w późniejszym czasie również dołożony rower.


Z obliczeń na stronie zapotrzebowanie wychodzi 2924 kcal. Obcinam 150 kcal na początek czyli moje zapotrzebowanie to 2774 kcal.

Poniżej zrzuty diety.
Wstępna. Lecz śniadanie - placek/jajecznica oraz posiłek ryż/Kurak będzie bazą. Reszta będzie na bieżąco podmieniana aby BTW się zgadzały ale było urozmaicenie.
Zdjęcia sylwetki wrzucę wieczorem.







Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Banan w śniadaniu jako dodatek do placka oraz na placek. Jogobella aby placek nie był suchy i zjdaliwy ;)
Jajecznicna jako alternatywa do placka wymiennie.
Wysłana -
1 Daj naturalny jogurt lub kefir (nie zero % czy light), i zblenduj go z bananem, czy innym owocem
5 wpc lepiej sobe wypic po treningu

A tak jak w bilans się wstrzelisz to ok
Wysłana -
Aktywność fizyczna nie wygląda zbyt dobrze. Bazowanie na cardio nie jest dobre. Polecam skupić się na treningu siłowym, crossfit a nie basenie i bieganiu.
Wysłana -
Witam. Kolega ma wyraźnie napisane w temacie że "forma na tri" więc tu nie ma substytutu
Pływania nie da się zastąpić nieplywając.
Biegania - treningiem bez biegu.
Wszystko widać roplanowane z głową. Trzymaj się założonych zasad i obserwuj.
Wtedy mozesz na bieżąco korygować.
Nie ma co też tak demonizowac aero.
Ja od lat ćwiczę tri i nigdy młodszy, sprawniejszy i lepiej się nie czułem




Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2017-12-27 16:19:55
Wysłana -
Tak , jednak rownież zaznaczył ze prosi o pomoc w diecie REDUKCYJNEJ teraz co drugi przygotowuje się do tri, maratonu lub trenuje CF .
Tylko ze jak się później okazuje nic z tego nie wynika .
Wysłana -
To co innego
Wysłana -
Uwierz ze te 2 x basen plus 2 x bieganie w tygodniu jest jak widac siłownia również będzie.
Na siłowni ostatnie 1.5 roku to grupowe cf. Wiec tego nie zaniedbam

P.s to dział odżywianie
Wysłana -
Dlaczego dwa ostatnie posiłki są białkowo-tłuszczowe?
Wysłana -
Wegle wyczerpalem wczesniej. Zamienic np. Placka na wieczór a na śniadanie te z wieczora ?

Dzis po placku ciężko o zjedzenie kolejnego posiłku.
Wysłana -
Możesz dodać do ostatniego posiłku w celu poprawy regeneracji
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź