SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Redukcja 95 kg. Forma na Tri !

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 28
Płeć M
Cel Redukcja
Waga 95
Wzrost 178
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) ponad 20 %
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 2 X basen, 2 x bieg + 1/2 Siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) OK
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Warto poczytać więcej w tym temacie:

http://potreningu.pl/articles/2664/-jedz-wegle-na-noc--i-chudnij
http://potreningu.pl/articles/3801/weglowodany-w-ostatnim-posilku-ulatwiaja-zasypianie 
Wysłana -
Taka z wczoraj.
Proszę o sprawdzenie ;)

Posiłek 5 to warzywa których nie liczę a dokładam do każdego posiłku w różnych proporacjach ;)
Pamiętam aby to nie były strączkow, konserowe czy ziemniaki ;)

Wysłana -
Dlaczego nie jadasz strączków i ziemniaków? Nie rozumiem aluzji?
Mało omega-3 w diecie, brak urozmaicenia białka, sama kura. Jadasz coś jeszcze?
Wysłana -
Tzn chodziło mi że takich warzyw nie wliczam do bilansu.
A strączkowe czy inne będę wtedy wliczał.

Omega3 cieżko ponieważ ryb niestety nie lubie totalnie.
Wrzuce w kapsach oraz olej lniany.

Jasne jadam. Zamiast porcji kurczaka jest wymienne na chudą wieprzowinę oraz wołowinę jak polędwiczki, schab itp,




Zmieniony przez - stozek89 w dniu 2018-01-08 19:55:40
Wysłana -
Tutaj kolejny dzień.

Może powrzucam ogólny rozpis na parę dni i sprawdzimy

Wysłana -
I kolejny dzień.



Wysłana -
Ah, ja myślałam, że masz jakaś awersję do strączków,czy ziemniaków.
Ok wyjaśnione.
Ryb nie lubisz, kombinować w kuchni na różne sposoby, by je przyrządzić?
Jeśli tak, i nadal nie smakuje, to wrzucaj awokado, siemię lniane, orzechy, nasiona chia, olej lniany, czy oliwę z oliwek.
Na pewno musisz zwiększyć udział O3, bo O6 jest zdecydowanie sporo.
Wysłana -
Ogólnie nie jest źle. Zdecydowanie jednak warto przemyśleć wprowadzenie wyżej wymienionych źródeł kwasów tłuszczowych.
Wysłana -
Ok. Będę w porcji rannej zdejmował z jaj albo boczku i dorzucał siemie lniane + chia.

W jakiej formie ? Namoczyć na noc i z rana zjeść jak budyń ?
Wysłana -
Siemię sobie kup w ziarnach i zmiel Możesz dodać go praktycznie wszędzie. Chia zamocz na okres około 30min, i też dodać możesz czy to do serka wiejskiego, koktajlu, twarogu. Ja robię pudding, w dziale KUCHNIA SFD znajdziesz sporo przepisów z wykorzystaniem tych nasion.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź