SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rady na temat sylwetki i ocena typu budowy ciała

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2489

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 36
Witam, mam 17 lat ważę 67kg i mam 168cm wzrostu zanim zacząłem ćwiczyć ważyłem 57kg/166cm natomiast ćwiczę od jakiegoś roku, bez diety i suplementów. Teraz od poniedziałku zaczynam diete i chciałbym was spytać o radę, mianowicie co poprawić w mojej sylwetce, jakie mam słabe punkty za które mógłbym bardziej się zabrać. Jeszcze jeśli moglibyście ocenić po zdjęciach jaki mam typ budowy ciała, to byłbym wdzięczny. Jakość zdjęć nie powala bo mam stary telefon i nie mogę zrobić na razie lepszych.













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 141 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1460
Hej, przedramiona troche musisz zacząć ćwiczyć, oraz dół pleców, moim zdaniem warto pomyśkleć o trenowaniu brzucha z piorytetem na mięśnie skośne, ćwiczenia znajdziesz na internetach, także o nie nie pytaj. Za młody jesteś, żeby dokładnie partie poprawiać, ćwicz i jedz to co mama da. Piona! ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
To nie czas żeby robić priorytety w treningu, prawidłowy trening, odżywianie , czas i będzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 254666
jw
a budowa raczej ekto
...