SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

RUMOLYO / Osoba po wygranej walce z rakiem. Czas na resurection !

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7837

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 76 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1000
Witam wszystkich większych i mniejszych :)

Postanowiłem założyć w koncu dziennik treningowy. Zakładam go w dziale dla "zaawansowanych" chociaz jestem dopiero początkującym ale chce odzywiać się i trenowac jak PRO ;)

ur. 29.12.1993 we Wro.

Przedstawie szybko swoją sytuacje.
Więc zeby nie przymulać za bardzo.
Jestem po chemioterapi i paru operacjach. Trenowałem coś wczesniej (Boks,MMA,pływanie,troche siłowni). Ogolnie aktywny tryb życia.
Chemie zacząłem w październiku 2012 i dopiero teraz wróciłem do formu. Ostatnią operację miałem w październiku 2013 (kroili mi brzuch w poprzek :D).

Do (MEGA LEKKICH) treningów wróciłem z początkiem nowego (2014) roku, chociaż P.doktór mówiła żebym się wstrzymał przynajmniej do początka maja (w obawie o przepukline i inne powikłania pooperacyjne).
Jednak nie mogłem już wysiedzieć na tylku to zacząłem cos ze soba robic.

Od stycznia leciałem FBW :

NR1 :

Przysiad przód x4
Martwy ciąg x4
Podciąganie x3
Wioslo sztanga miedzy nogi x4
Wycisk sztangi skos góra x4
Rwanio-podrzut x4
Biceps+Triceps x4
Łydki x2

NR2 :

Przysiad tył x4
Wykroki x3
Martwy ciąg x3
Podciąganie x3
Wyciskanie sztangi skos dół x4
Zołnierskie x4
Biceps+Triceps x4
Przedramie x3
Łydki x3

NR3 :

Przysiad tył x4
Martwy x3
Wiosłowanie sztanga x3
Wyciskanie sztangi góra x4
Rwanio-podrzut/zolnierskie x4
Biceps+Tricep x4
Przedramie x3


Trenowałem co 2-3 dni. Ogolnie na początku samymi gryfami, poźniej stopniowa progresja ,lecz to i tak był znikomy cięzar. Bardziej martwiłem się o zdrowie niż o KG na sztandze.

Aktualnie (od 1 marca) trenuje systemem PUSH-PULL. Treningi siłowe mam 5x w tyg + 2x basen.