SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

REDUKCJA Z GŁOWĄ - ROZŁOŻONA W CZASIE.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 26
Płeć MĘŻCZYZNA
Waga 93
Wzrost 190
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca siedząca 8 - 10h dziennie
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 3-4 x tyg
Stosowana lub planowana suplementacja WPC - Bcaa - Jabłczan kreatyny
Wysłana -
WITAM.
Czas na redukcje zapotrzebowanie kcal na ujemnym bilansie to 2600kcal-2800kcal.
Poniżej zrzut z potreningu.pl przykładowy 1 dzień mojej diety.
Moje źródła: B,T,W

Białko - kurczak, indyk, wołowina, chuda wieprzowina, ryby i owoce morza.

Tłuszcz- oliwa z oliwek, orzechy, tłuste ryby.

Węglowodany - kasze, ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty, ziemniaki, warzywa.

Dodam że do każdego posiłku oprócz śniadania i kolacji jem mase warzyw surowych, na parze, surówki które sam robię.


Prosze o rady czego dodać a co odjąć . Pozdro

PS. Mój cel to jeszcze jakieś 4-6kg mniej. bo zredukowałem już 5kg.

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
I posiłek czyli śniadanie powinno zawierać się w 30-35% całego dziennego zapotrzebowania.
Przy dużej ilości kcal metabolizm już od rana bedzie rozkręconny.
Wysłana -
4 godzinne przerwy warto by było zmienic na 2.5-3h. Po treningu wywal tłuszcze tylko opózniaja wchłanianaie sie wegli i białek, a zamiast kaszy po polecam biały ryż.
Wysłana -
ok dzięki, Co do śniadania to i tak mi wychodzi ponad 500kcal więcej chyba nie dam rady, co do przerwy po prostu mam trening o 18-18:30 - i w domu jestem o 20 może bezpośrednio po treningu wrzucić jakieś węgle proste? sok lub owoc ?
Wysłana -
Dasz rade więcej tłuszczy z rana i już masz kaloryczne śniadanie, chociaż ja na twoim miejscu odżywkę białkową brałbym tylko po treningu.
A rano jajeczka. Po treningu jak najbardziej węgle proste sok odpada, owoc typu banan znakomicie się nada.
Co do przerw mozesz jeść o godz 8, 11, 14, 17 ( tu przed treningowy posiłek pasuje jak ulał gdy trenujesz o 18-18:30), zaraz po treningu wpc banan lub ja bym dał ryż, i przed snem serek wiejski.
Stosujesz tłuszcze omega 3?
Wysłana -
1. nie biore omega3? dorzucić? jeśli tak to kiedy to brać :) ?

2. Zamienię WPC ze śniadania na po treningu + banana,

3. Do śniadania dorzucę orzechów a odejmę z 2 posiłku, za to dołożę jeszcze 1 jajko do 2 posiłku

4. Po treningu mówisz o ryżu brązowym?
Wysłana -
1. Zacznij brac omega3 jest to "złoty" suplement polecam olimp gold 65% ja biore 2 caps do sniadania i 2 x do ostatniego posilku.
2. Ja bym dołożył 1 jajko do sniadania + orzechy
3. Po treningu ryż biały
4. WPC po treningu to odpowiednia pora
Wysłana -
Jony125
4 godzinne przerwy warto by było zmienic na 2.5-3h. Po treningu wywal tłuszcze tylko opózniaja wchłanianaie sie wegli i białek, a zamiast kaszy po polecam biały ryż.


Dlaczego warto by było zamienić? Jeżeli tak mu pasuje, niech je co 4 godziny. Ważne, aby kcal się zgadzało i rozkład BTW.
Wysłana -
Warto zmienić aby rozpędzić metabolizm.
Wysłana -
Co nie jest żelazną zasadą także. Dietę układa się pod życie, a nie życie pod dietę. Także ilość posiłków może sobie dobrać dowolnie. Efekty i tak będę te same.
Wysłana -
Panowie wersja z 3 lub 4 godzinami mi pasuje : ) ta i ta , będę stosował ją wedle uznania i potrzeb czy jestem głodny czy nie ;).
Strona 1 z 16
Dodaj odpowiedź