SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

REDUKCJA DO OCENY

Wysłana -
Witam jako że zrobiłem sobie 5 dniowy reset redukcji żeby organizm zrobił krok w tył i była możliwość wykonania paru do przodu. To chciałem wprowadzić pare modyfikacji, przedstawie jak to wygląda.

TRENING SIŁOWY (tryb 2 dni on/1 dzień off) [zakres powt. Ćwiczenia ciężkie na wolnych ciężarach 6-8 / lżejsze czyli maszyny, linki itp 10-15]
- Klatka / Biceps (20 oraz 12 serii) + 20min cardio na tętnie 130-135
- Plecy / Kaptury (24/26 oraz 5/6 serii) + 20min cardio jw.
- pauza
- Barki / Triceps (20 oraz 12/15 serii) + 20min cardio
- Nogi (24/26 serii) + 20min cardio
- pauza

robiłem wcześniej do tego codziennie rano cardio na stałym tętnie ale wydaje mi się że progres mógłby być lepszy więc chciałbym to urozmaić o interwały
i miało by ty wyglądać tak (4 dni on/ 1 off):
- dzień 1: interwały w formie [ 5 min rozgrzewka - 15 min IW (Wysoka int 20 sek/ Niska 40sek) - 10 min cooldownu)
- dzień 2: aeroby 35 min tętno 130-140
- dzień 3: jak dzień 1
- dzień 4: jak dzień 2
- dzień 5: pauza

dodam że dieta jest dopięta na 100% i suplementacja z jasnej i ciemnej strony mocy jest na dobrym poziomie, odległość czasowo między porannym treningiem cardio/IW a wieczornym Siłowym to mniej więcej 10-11h



Zmieniony przez - beatboxer w dniu 2018-04-16 14:04:40

Zmieniony przez - beatboxer w dniu 2018-04-16 14:18:25

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak długo redukujesz i ile już zrzuciłeś ? Bo ta 5 dniowa przerwa bynajmniej nie musiała pomóc.
Wysłana -
było 10 tygodni, ze 107 na 98/99.
Wysłana -
Ja bym interwały dał 2x w dni wolne i aeroby również maksymalnie 2 razy .Resztę załatwi dieta.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź