SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

RE:VitaFit +...?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1914

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 732
Siemka...mam zapytanie do doświadczonych kolegów...Chciałbym zainwestować w białko typu VitaFit już raz stosowałem i jestem zadowolony.Ponadto chciałbym dodać jakiegos Gainera czy moglibyscie mi polecic jakis zestaw zeby dobrze sie uzupełniał z VitaFit..Pytanie moze banalne ale w tej kwesti (suplementacji) jestem laikiem...Dzięki z góry
Ps. Dobrze by było gdyby cena nie była za wysoka....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 732
Własnię wagą sobie zmierzyłem 1 kg.Tylko dokładałem te łyzki i nic pożniej wszystko było ok..Wydawało mi sie ze 7 to za duzo bedzie bo jak brałem białko to zalecane były 3...Ale w koncu to inne dawkowanie...:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 254666
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 732
1.Czyli VitaFit mass activator bedzie dobrym rozwiazaniem.....?
2. A jak ze stosowaniem mieszac czy 2 oddzielnie mo chyba nie mozna za duzo białka podczas 1 porcji?
3.Taki zestaw pomoze w przybraniu chociaz maleńkich efektów..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert