SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

RAKIETA TENISOWA ...JAKA ?

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 68491

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam ! Gram w tenisa od 2-ch lat (rekreacyjnie) , chcałem Was zapytać jak to jest z tymi rakietami tenisowymi - jaki jest najlepszy naciąg dla powiedzmy "prawie-srednozaawansowanego" , chcialbym kupić rakiete i nie wiem jaka , do tej pory grałem rakietami raczej słabymi - kupowanymi w supermarketach . Chodzi mi o zakup rakiety z gotowym naciagiem , bo tak jest chyba taniej . Cena ok 300 zł . Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 167
Powinieneś celować w rakietę bardziej wymagającą, 280g - max 300g i 100 cali główkę o dużym sweetspocie. Polecam też możliwość przetestowania rakiety, jednak każdy ma swój własny styl(agresywny etc), zamach, rodzaj uderzenia (jednoręczny lub dwuręczny backhand), preferencje. Jak już znajdziesz rakietę która Ci pasuje, poszukaj używanej.

Jeśli chcesz jednak nową to polecam ten sklep https://dotenisa.pl W sklepie znajdziesz rakiety tenisowe w bardzo dobrych cenach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 5678 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 65565
najlepiej przejdz się do jakiegoś sklepu sportowego i zobacz co ci najbardziej pasuje. Firmy które polecam to Wilson, Head, Babolat, Dunlop i Fisher. Sam mam rakiete Wilsona, nie narzekam pozatym że jest troche ciężka, w tenisa gram sporadycznie więc moge się mylić