sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Pytanie odnośnie redukcji ( szczególnie Solaros)

Wysłana -
Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 75
Wzrost : 172
Obwód klatki : nie mierzyłem
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 81
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 12-14%
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu trening siłowy +3x w tygodniu aeroby
Odżywianie : Aktualnie jestem na IF okno od 8:30 do 16:30. DT: B- 200g. T:100g. W:100g. DNT: B-200g. T:100g. W:50g.
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : raczej nie stwierdzone, przy dużej ilości węgli, wzdęcia
Stan zdrowia : bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia/bieganie itp.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Johimbina/Synefryna/Kofeina oraz Test 250 e5d
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : cbl

Witam,
Aktualnie jestem w trakcie redukcji. Startowałem z kaloryką na poziomie 3020kcal (DT B:200g/T:135g/W:250g, DNT: B:200g/T:135g/W:200g), aktualne wartości w ankiecie. Waga startowa 81kg, obwód pasa 87cm. Mam kilka pytań odnośnie dalszego etapu redukcji, dopadł mnie lekki zastój i dość kiepskie samopoczucie. Zastanawiam się nad wprowadzeniem takiego ala VLCD z założeniem B:200g/ T: 50g/ WW:30g oraz ładowania co 6-7 dni. Pytanie czy takie rozwiązanie może się sprawdzić? Jak póżniej wyjść z takiego VLCD bez zbędnego nabierania tłuszczu? Planuję wejść później na masę z CBL bo bardzo dobrze mi służyło, tylko teraz urodziła mi się córeczka i ćwiczę rano przed pracą, czy ten protokół może się sprawdzić w przypadku IF z oknem prowadzonym od 8:30 do 16:30 skoro cała pula węglowodanów powinna być zjedzona po treningu ( popołudniu aż do wieczora). Jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Czy może zamiast VLCD mógłbym zastosować CN? Tylko pytanie również jak je przeprowadzić, czytałem, że można przeczekać do godzin wieczornych na odzywce białkowej itp ale jak kończe okno o 16:30? Jestem na teściu w dawce 250 e5d jako antykatabolik, estrogen trzymam w ryzach. Przepraszam za lekki chaos ale mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi:) Chciałbym zejść do jak najniższego BFa a później stopniowo dodawać kg.

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Jak znajdę więcej czasu może założe dziennik, żeby się bardziej zmotywować do działania.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
dlaczego na vlcd musisz zjeść całe ww po trg?
vlcd się świetnie sprawdzi tym bardziej że masz podkład z saa tutaj
Wysłana -
Zle mnie zrozumiales,pewnie przez chaotycznie napisany tekst. Chodzi mi o pozniejsze wyjscie z vlcd i przejscie na cbl gdzie wegle zaczynaja sie po treningu. Jak teraz wejsc w vlcd od razu ciac kcal do zalozonego progu czy schodzic stopniowo? Jak pozniej z niego sensownie wyjsc zeby sie nie zalac jak swinia?


Zmieniony przez - Smoczek17 w dniu 2017-03-09 22:47:11
Wysłana -
Od razu wskakujesz na vlcd
Ja wychodzilem dosc szybko
Pierwszy tydz kcal dokladalem
500-500-750-750-1000-1000-1000 i na minus 500 na tydzien
Nastepnie zero i plus

Kazdy organizm inaczej bedzie odpowiadac na dolozenie kcal musisz obserwowac i korygowac
Wysłana -
Dodawales tyle ile wymieniles a poznien odejmiwales 500 tydz? Jakie makro trzymac moze byc 200b, 50ww, 50 t? Czy te 50 g wegli popsuje wszystko? A jak sue na sprawa z cbl przu porannym treningu jest jakiejs obejscie ?
Wysłana -
u mnie raz ww było 30 a raz ponad 50 i nie zauważyłem jakiegoś spowolnienia


nie dokładałem tak szybko kcal ale nie doszedłem do zera tylko chwilkę poleciałem na minus 500
teraz od wtorku wskakuje na vlcd ale ja włącznie z większą ilością wspomagania to wyjde z vlcd w dwa dni
Wysłana -
Heheh
Wysłana -
Jamie jest obecne pytanie bo nie ogarniam?
Wysłana -
A jak ty bys to widzial sol?
Wysłana -
Jak wyjsc z vlcd to jedno a kolejne to czy jest jakas szansa zeby prowadzic poznienj cbl kiedy trenuje rano i rano mam okno zywieniowe?
Wysłana -
Albo jak łodzianin- że szybko dodajesz kcal / głównie węgle. Lub stopniowo co 7/10/14 dni po te np. 50g wegli. Więc albo o dowalasz od razu z vlcd na ~80%cpm. Albo dodajesz stopniowo . Dochodząc do swojego zera. Anie pora kiedy ćwiczysz ani kiedy masz okno uczty nie ma znaczenia. Powiedz mi jaka jest różnica jeśli zjesz np. 3000kcal od 10 do 18 lub 3000kcal od 16 do 24? Albo czy uczta będzie trwała 6,7,8 czy 9godzin?
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź