SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Pytanie o wytyczne w ułożeniu skutecznej diety na masę.

Wysłana -
Tych cukrów w jabłku nie ma wiele - serio. Nie przejmowałabym się. Natomiast taki ryż możesz polać np. odżywką rozrobioną z wodą - już źródło białka jest plus nieco jogurtu dla lepszej konsystencji całości.
Wysłana -
Daj pełnowartościowy posiłek. Dlaczego akurat coś takiego?
Wysłana -
Właśnie załozenie było takie, by ograniczyć ilość białka w diecie, a myślalem, że jako posiłek przedtreningowy może się taki ryż z jabłkami sprawdzić.
Wysłana -
W czym problem żeby ograniczyć po trochę z każdego posiłku?
Wysłana -
Mogę, oczywiście, zredukować w każdym posiłku jeszcze, nie jest to problem, poza śniadaniem bo potrzebuję odżywkę dla smaku żeby koktajl-beton wypić. A wracając do tego nieszczęsnego ryżu, to jeśli dodam do niego jogurt islandzki skyr wysoko białkowy i dosypię trochę orzechów to stanie się to posiłkiem pełnowartościowym? Czy raczej tłuszcze są niepożądane przed treningiem?
Wysłana -
Będzie, ale co najwyżej średnim. Daj jakieś mięso/rybę z kaszą, ziemniakami, czy ryżem a deserki jedz w innym czasie. Orzechy i nabiał są dość ciężkostrawnymi produktami. W tym okresie nie zależy nam na ich spożywaniu.


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-04-20 16:58:20
Wysłana -
Tłuszcze jak najbardziej mogą występować około treningowo.

http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę_do_oceny,_60kg-t1151514-s2.html ( w tym temacie wypowiedziałem się na ten temat ). Tak jak Domer nadmienił od czasu do czasu może się pojawić bowiem tego typu połączenie przed treningiem może nie być najlepszym rozwiązaniem, gdyż orzechy są dość ciężko strawne, poza porami około treningowymi jak najbardziej może taki posiłek się znaleźć ( od czasu do czasu )
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź