SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie do dietetyków Cz II - Łukasz Kowalski, Tadeusz Sowiński

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 100523

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 296
Witam. Nie wiem czy trafiłam do dobrego działu. Urodziłam niedawno dziecko i chciałabym wrócić do formy sprzed ciąży. Na internecie jest wiele poradników, diet. Niestety jestem laikiem i nie wiem, która by była dla mnie najlepsza. Chciałabym ujędrnic ciało, pozbyć się tłuszczu z ud, brzucha i pośladków. Wymodelowac posladki i uda. Czy ktoś mi pomoże ? :)

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą" - św. Augustyn (Aureliusz Augustyn z Hippony)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kebula Instruktor K&F
Ekspert
Szacuny 661 Napisanych postów 8604 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 143874
owszem, w tym celu załóż sobie osobny temat, który Twoim będzie dziennikiem. zapoznaj sie z regulaminem, wypełnij ankietę i uzupełnij ją o swoje dodatkoe uwagi, jeżeli takowe masz,a my postaramy się w miaręmożliwości Ci pomóc
1

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1389
Dzień dobry :)
Pływam regularnie 3x w tygodniu, jednak o różnych porach dnia, zazwyczaj albo z rana po wstaniu, albo wieczorem przed snem.
I tu moje pytanie o posiłki, gdyż zaczęłam dietę redukcyjną pierwszy raz w życiu i dopiero zaczynam się uczyć co i jak. Naczytałam się już tyle różnych artykułów i porad o tym co i jak jeść rano, wieczorem, przed pływaniem, po pływaniu, że się kompletnie pogubiłam.