sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Pytanie do dietetyków Cz II - Łukasz Kowalski, Tadeusz Sowiński

Wysłana -
Tylko ze ja tego nie napisalam zlosliwie...co ciekawe, to nie Ty zadalas pytanie, a roztrzasasz.
Jak widzisz, tez mimo wszystko sprobowalam odpowiedziec na pytanie i tp chyba bardziej "celnie"
Wysłana -
Ja sie z końmi nie kopie, nie mam takiego zwyczaju. Do działu zniechecilas mnie skutecznie. Powodzenia w roztrząsaniu od ilu kilogramów stosować paski w martwym. Temat uważam za zamknięty. End of Message.
Wysłana -
Witam :) proszę kompetentne osoby o rady jak jest mozliwa taka zmiana sylwetki w aspekcie diety? Zdrowo sie odzywiam, jestem aktywna ale moja sylwetka jest nijaka :/ zupelnie jak na pierwszym zdjęciu. Jestem w stanie skomponowac posiłki tak zeby zgadzaly sie z makro, nie wiem tylko jak z tymi makro :D Sniadania bt, a reszta ? Prosze o pomoc :)

Wysłana -
Powinnaś założyć swój temat, wypełnić ankietę naszego działu. Wtedy będzie nam łatwiej udzielić Ci pomocy. W tym momencie nic o Tobie nie wiadomo, więc i nie sposób obiektywnie doradzać.
Wysłana -
Rozumiem :) ale jako trener i dietetyk mozna wywnioskowac cos z zalaczonych zdjec.. mozna miec jakies hipotezy jakie zmiany zaszly widzac typ sylwetki tej dziewczyny? Jakim partiom miesniowym poświęciła wiecej uwagi na treningach i pewnie otrzymala wskazowki zywieniowe odpowiednie do jej troche ektomorficznej budowy :)


Zmieniony przez - onmyown w dniu 2017-04-28 11:48:07
Wysłana -
Wskazówki żywieniowe wynikające z typu budowy są jakimś marginesem jeśli idzie o wskazówki, które się daje konkretnej osobie. Dwie osoby mające ten sam typ budowy na podstawie wywiadu zazwyczaj otrzymają różne wskazówki co do żywienia, które będą wynikały z ich konkretnego przypadku. Moim prywatnym zdaniem typ budowy ma niemal zerowe znaczenie jeśli idzie o zalecenia żywieniowe. Nie jestem dietetykiem ale takie mam praktyczne doświadczenie.
Wysłana -
Czyli nici ze złotych porad :p
Wysłana -
Witam. Gdzie się nie obejrzę słyszę PALEO, śniadania białko-tłuszcz w świecie fit to już chyba norma. Zdając sobie sprawę z wszystkich jego dobroczynności to czy to jedyna słuszna droga do zachowania zdrowia? Czy Paleo jest faktycznie najlepsze, a węglowodany zaburzają naszą gospodarkę insulinową? Słuchałam mnóstwo wykładów Ajwen, próbowałam jeść według zaleceń Paleo ale nabawiłam się zgagi od takich ilości tłuszczu, mdłości, zauważyłam duże spadki energii. Z pozytywów to faktycznie tłuscz daje duże poczucie sytości,tak że mozna zapomnieć o jedzeniu...
Wysłana -
Zuzu88, tak się składa, że napisałem 3 obszerne artykuły dotyczące tych zagadnień

Dlaczego dieta paleo nie zawsze przynosi pożądane efekty?
http://180rekompozycja.pl/dlaczego-dieta-paleo-nie-zawsze-przynosi-pozadane-efekty/

Kto może uzyskać najwięcej korzyści z diety paleo?
http://180rekompozycja.pl/kto-moze-uzyskac-najwiecej-korzysci-z-diety-paleo/

Węglowodany – lepiej po nie sięgać wieczorem niż rano?
http://180rekompozycja.pl/weglowodany-lepiej-po-nie-siegac-wieczorem-niz-rano/


Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2017-05-13 15:12:36
Wysłana -
Bardzo dziękuję!
Strona 33 z 33
Dodaj odpowiedź