SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Pytania początkującej - ile jeś kalorii i ile białka

Wysłana -
Witam, nie potafię uporządkować tego co czytam w internecie więc zapytam tutaj.
Kobieta 21 lat, masa 54kg, około 19% tłuszczu w ciele (Tanita pokazała, że 16% i 44kg mięśni, ale chyba się trochę pomyliła).
Moje BMR to około 1400kcal.

Chciałabym zmniejszyć tłuszcz o 2-4% i trochę zwiększyć mieśnie.
Jak mam prowadzić dietę? Chodzi mi o kalorie i ilość białka w niej.
Kiedy jeść posiłki posiadające najwięcej białka - bez różnicy, czy przed czy po treningu?

Czy to jest dobry pomysł mieszać 3 treningi siłowe w tygodniu z bieganiem i cardio? Bardzo lubię oba rodzaje ćwiczeń.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i wskazówki.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zacznij od policzenia zapotrzebowania
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

tak, silowy plus cardio to dobre polaczenie
Wysłana -
Potrzebna jest ankieta z tego linku - skopiuj, wypełnij i wklej tutaj.

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

54 kg to może być wychudzenie nawet, bo nie napisałaś przy jakim wzroście. Plus pomocne będzie zdjęcie sylwetki.
Wysłana -
Liczysz zapotrzebowanie wg wzoru jw
Rozkład makro w początkowej fazie standardowo
Ok 2g białka 1tkuszczy i reszta wegle
Wysłana -
w każdym posiłku daj po równo mniej więcej białka.
Wysłana -
Najlepiej jakbyś wkleiła zdjęcie sylwetki. Źle dobrany cel przy niskim poziomie tkanki tłuszczowej u kobiety może się kończyć zaburzeniami hormonalnymi.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź