SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Pytania odnosnie planu tego

Wysłana -
Witam wszystkich mistrzów.
Chciałbym cos napsiac tutaj.Otoz ciwcze juz 4 miesiace,efety mam.Podoba mi sie to.Cwiczylem najpierw same pompki.pozniej ulozylem plan sobie.nie cwicze na wielkiego jakiegos strongmana.na to zeby wygladac i miec cos sily.ciwczylem sobie tak:
6 serii po 7 razy na ławeczce szstanga 50kg.pozniej pompki 70 ale na rozgrzewke 30 czyli razem 100.hantlami na stojaco 5 serii po 5 razy.sztanga podnosilem tak na biceps 4 serie po 5 razy.otoz takie cos mnie interesuje,juz tak jak napisalem nie cwicze na strongmana.chce wygladac.efekty mam ale jednak dopadlo mnie przemeczenie.dalem sobie spokoj na tydzien.czy potraficie mi podac plan na 3 dni nie 4 bo przetrenowalem sie chyba.do dyspoycji mam tylko laweczke,sztagi,hantle.reszte sam sobie daje rade.pomki(nogi wyzej) np na krzesle.chodzi mi o taki trening.czy ten plan moj teraz co podam bedzie dobry i czy mozna ciwczyc 3 dni to samo.juz podaje:
4 serie klatka 12,10,8,6
pompki 8 serii po 10 razy(czy tak moga byc pompki?)
rozpietki 3 serie po 4 razy
hantle 5 serii na stojaco po 5 razy.
sztanga na stojaco na biceps 4 serie po 5 razy
i popmki na skrzynce,tułow wyzej nogi nizej na miesnie piersiowe 3 serie po 5 razy.czy moglbym tak ciwczyc?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 75kg

Wzrost: 178cm

Cel treningowy: figura,siła

Staż treningowy na słowni: 4miesiace

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka,sztangi,hantle

Dieta: ebz alkoholu,na sucho ale jem jogurty i nie pije gazowanego.jadlem kreatyne i białko

Przeciwskaznania medyczne: nie mam

Zażywane suplementy: byla kreatyna

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zamiast tego wystarczy poszukać-- zacząć trening domatora który znajdziesz w atlasie ćwiczeń jednak wszystko znajdziesz w tym temacie i efekty będą na 100% mogę zapewnić:

http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html


zabieraj się za czytanie i do dzieła-- jak w temacie--zdjęcia znajdziesz na stronie 12 w razie problemów pisz w tamtym temacie -- mawashi odpowiada na bieżąco w kiedy tylko pojawi się na forum.

Pozdrawiam
Wysłana -
dziekuje Ci.pisalem ze cwicze juz.Wiem ze to mi sie przyda takze,ale chciałbym zeby ktos mi rozpisal plan,i odpowiedzial czy taki jak napsaielm ten drugi moze byc dla mnie.i czy moge ciwczyc 3 dni pod rzad,czy co drugi dzien.
Wysłana -
Trenuj co drugi dzień, ten plan który podałeś jest dość chaotyczny-- rozpisz go jeszcze raz i napisz obok normalna nazwę ćwiczenia-- hantle stojąc-- nie wiem czy barki czy biceps młotki chcesz robić.

Brak pleców w planie, nóg, barki-- chociaż nie wiem czy to właśnie nie to ćwiczenie z hantlami które podałeś, możesz wrzucić brzuch co drugi dzień treningu.

Twój plan to taki mini FBW ale brakuje dużo partii dla tego polecam temat który jest wyżej i rozpisz jakiś plan sensowny z uwzględnieniem kolejności trenowanych partii( podane w temacie) który znajdziesz tutaj:

http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html


Jeśli będą jakieś problemy z doborem ćwiczeń to pisz a coś wymyślimy.

pozdrawiam
Wysłana -
wiem wiem ze zle napisalem.Tylko napisalem tam ze nie chce cwiczyc wszystkeigo.chce poprostu wygladac.
moj plan to taki:
1.rozgrzewka.
2.wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 serrie(12,10,8,6)
3.rozpietki 4 serie(8 razy)
4.hantelki.(stojąc 5 serii)-chodzi mi ze stoje i je podnosze.
5.tu na biceps.sztange podnosze tez stojac,nie mam pojecia jak to sie profesionalnie nazywa

i te treningi co dwa dni.
moze ty mi rozpiszesz,mam do dyspozycji ławke,bez modlitewnika,hantle,sztangi.
to i do tego wliczam pompki.
jesli potrafisz,i chcesz to rozpisz mi prosze.
Wysłana -
I CO TO DA? TY SAM MUSISZ SIĘ ANGAŻOWAĆ-- CZEMU NIE CHCESZ TRENOWAĆ CAŁEGO CIAŁA?? ZDAJESZ SOBIE SPRAWĘ ŻE TRENOWANIE JEDYNIE ZESTAWU DYSKOTEKOWEGO ZROBI Z CIEBIE UFO??
BĘDZIESZ MIAŁ TAKIE DYSPROPORCJI ŻE HEJ. WIESZ JAK TO WYGLĄDA BEZNADZIEJNIE?

PRZECZYTAŁEŚ TEMAT KTÓRY WYŻEJ PODAŁEM CZY NIE? ODPOWIEDZ MI NA TO PYTANIE NAJPIERW.
Wysłana -
tak przeczytalem.Ja chce miec tylko klatke wieksza,efekty mam juz.dlatego chce zapytac kogos czy zrobi mi plan wlasnie taki,ktory moze byc zrealizowany przez sprzet ktory tylko mam
Wysłana -
wiem ze jestes doswiadczony,powiedz mi czy te cwiczenia moge wykonywac tak:
2 dni cwicze,dwa dni nie,i tak bedzie sie to powtarzac
Wysłana -
wszystko to przczytalem,ale mam ten problem ze nie mam do dyspozycji altasu calego....tylko to co napisalem
Wysłana -
jesli potrafisz,a na pewno potrafisz to pomoz mi rozpisac rozsadny plan.
Wysłana -
Edytuj posty nie pisz jednej wypowiedzi pod drugą

Wejdź do tematu Pierwsza wizyta jasia na forum-- tam jest napisane jak zabrać się za układanie treningu-- co trzeba uwzględnić, jak masz się poruszać po forum.

Napisz mi czego nie umiesz albo nie rozumiesz bo powinniśmy zacząć chyba od tego
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź