SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Push Pull redukcja

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Męszczyzna
Wiek 25
Waga 99
Wzrost 183
Cel treningowy redukcja
Staż treningowy na siłowni 2 lata z 2 letnią przerwą na ten moment ciągłość 3 tygodnie
Uprawiane inne sporty .
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) full osprzęt siłownia
Dieta w trakcie tworzenia, na razie jedzenie zdrowo i regularnie.
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) .
Zażywane suplementy Beta alanina
Ostatnio przerabiany plan FBW
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) Przysiad 8x70, MC 8x80, Wyciskanie 8x70 (na razie nie idę na rekordy tylko technikę)
Wysłana -
Witam, mam 25 lat ważę na ten moment 99kg i mam 183 cm wzrostu. Ponad 2 lata temu dużo ćwiczyłem i miałem już dobre wyniki więc technika wykonywania ćwiczeń jest dobra i z treningu na trening wszystko sobie przypominam. Ostatnio mocno się zapuściłem i chcę zacząć od redukcji do poprzedniej wagi(85kg). Od 3 tygodni ćwiczę na siłowni fbw (na czas rozruszania mięśni) i dużo biegam(głównie interwały) i już mam 7 kg mniej niż jak zaczynałem. Dieta powoli dopinana na razie po prostu jem regularnie i zdrowo co na ten moment daje spore efekty w porównaniu z jedzeniem praktycznie tylko na noc i to rzeczy niezdrowych. Chcę ćwiczyć 4 dni w tygodniu dlatego fbw słabo się nadaje i złożyłem sobie taki oto Push Pull. Co o tym sądzicie? Zaczynam od treningu Pull gdyż bardziej zależy mi na plecach a głownie najszerszym niż innych partiach. Ciężary dobrane tak aby przy ostatniej serii i ostatnim powtórzeniu robić ledwo na granicy dobrej techniki. Na ten moment dawkuje tylko beta alaninę przed treningiem co daje mi całkiem fajne efekty jeżeli chodzi o wydolność na treningu. (Możliwe że placebo ale działa

1) PULL
- 10 minut biegania.
- Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x8
- Wiosłowanie na maszynie wąskim chwytem młotkowym 4x8
- Ściąganie drążka górnego wyciągu do klatki piersiowej 4x8
- Martwy ciąg 4x8
- Facepull 3x8
- Uginanie ramion na "modlitewniku" 3x8
- Skłony tułowia z linką wyciągu siedząc 3x max
- Interwały bieganie 10-15 min (minuta szybkiego biegu minuta truchtu)

2)PUSH
- 10 minut biegu
- Wyciskanie na ławce płaskiej 4x8
- Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x8
- Wyciskanie żołnierskie 4x8
- Przysiad tylni 4x8
- Wyciskanie francuskie 3x8
- Wznosy bokiem 3x8
- Interwały bieganie 15-20-25 minut (minuta szybkiego biegu minuta truchtu) w zależności od dnia, jest to trening przed dniem wolnym więc tutaj interwały są dłuższe i bardziej intensywne.

Poniedziałeki : PULL
Wtorek: PUSH
Czwartek: PULL
Piątek: PUSH

Pytanie nr:
1) Czy taki trening zda egzamin?
2) Lepiej robić tak jak napisałem? Czy może zmniejszyć ciężary tak aby wykonywać 10-12 powtórzeń i robić minutowe przerwy między seriami i 2 minuty między ćwiczeniami, skupić się bardziej na treningu wytrzymałościowym, skrócić trening siłowy i robić więcej interwałów? Głównie zależy mi w tym momencie na redukcji, masą i siłą zajmę się jak już plecy będą szersze od talii :)

Z góry dziękuję za pomoc, jeżeli jakieś informacje będą jeszcze potrzebne to dodam je do tematu.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na małe partie masz wiecej ćwiczen niż na duze np siady jedno na nogi a dwa na barki.
2 x wiosła przed mc abyś za bardzo prostowników nie przemęczył, moizę daj wiosło mc i wiosło
Wysłana -
OK, a mało ćwiczeń na nogi bo po każdym treningu ostre interwały bieganie daje, a ze skatowanymi mocno nogami nie daje rady :) Nawet jak na razie wystarczający bodziec dla nóg, gdyż czuję poprawę z treningu na trening, a jak zejdę z kilogramami do odpowiedniego poziomu to dam na pewno więcej ćwiczeń na nogi.
Wysłana -
A nie możesz dać interwałów w inny dzień? Bo jednak po treningu nóg to kiepska opcja.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź