sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Push Pull hipertrofia siła

Wysłana -
Siemka mam 2 pytania odnośnie planu push pull hiper siła
1.Przy dniu push siła, ćwiczenie dipy 5x5 lepiej zamienic na 3x max jak przy fbw 5x5 czy lepiej zostac przy 5x5 wykonuje bez obciazenia (moze jak na razie) bo z powtórzeniami w dipach u mnie niezbyt rewelacyjnie jakies 10-12 bedzie max przy dobrym dniu.
2. Przy dniach push, chce przyprogresować w wyciskaniu na płaskiej, wiec robie nia i w hipertrofii 4x8 i w sile 5x5 pytanie, zostac przy tej opcji czy lepiej zostawic w dniu push sila a w push hiper dac np wyciskanie na skosie?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1. Maks powt w dniu siły nie za bardzo się sprawdza. 5x5 będzie ok
2. JAk chcesz progresować z ciężarem to daj w dniu siłowym poziomą a w dniu hiper skośną
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź