SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przykładowy dzień na redukcji do oceny

Wysłana -
Witajcie, chciałem się zapytać czy tak ułożone posiłki w diecie redukcyjnej są dobre czy coś pozmieniać?
Od razu dodam, że nie jadam tak dzień w dzień, często jem jajka lub makaron pełnoziarnisty zamiast ryżu/jako spaghetti, zmieniam rodzaje mięsa i ryb. Generalnie zazwyczaj jadam to na co mam ochotę z rzeczy, które wymieniłem i liczę kalorie i makro na bieżąco. Olej jest dodany, ponieważ na nim smażę mięso, a masło do warzyw na patelnię. Ujemny bilans jest wliczony (-300kcal). Czy dodając do tego poza treningiem siłowym jakieś bieganie lub interwały pozbędę się paru kilogramów tym samym schodząc lekko z tkanką tłuszczową?

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie mamy pojęcia, bo nic o Tobie nie wiemy.
Wypełnij ankietę działu i policz swoje zapotrzebowanie kaloryczne z wzorów podwieszonych w tym subforum.
Każdy ma inne zapotrzebowanie kaloryczne, które jest uzależnione od wieku, wagi, wzrostu, prowadzonego trybu życia, pracy, ilości i formy treningów.
Wysłana -
Dokładnie - wstaw pełną ankietę działu.
http://www.sfd.pl/t922822.html

Potrzebny jest szerszy pakiet danych do oceny Twojej rozpiski żywieniowej.
Wysłana -
1 średnio
2 nie wiem po co rzepak i masło klarowane, zwlaszcza ten rzepak
3 j/w

A reszta j/w zależy dla kogo, liczyłeś w ogóle ile kalorii potrzebujesz.
Wysłana -
Co jest nie tak z rzepakiem :) ? Używam go do polewania np. ryżu (5g.)
Wysłana -
Lepiej smażyć na oliwe z oliwek zwłaszcza gdy nie smażysz długo , jezeli do polewania na zimno mozna tez uzyc olej lniany -wysokolinolenowy
Wysłana -
Zapomniałem dodać, że te 2,5k kalorii to już jest z wzoru obliczone, ale proszę Wasza ankieta, reszty nie było sensu uzupełniać, bo nie mam żadnych problemów/ograniczeń

Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 75.5
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 17-18%
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3/4x w tygodniu siłownia - FBW
Cel : Zrzucić kilka kilogramów, żeby zejść do tkanki na poziomie ~12% i zacząć potem masę
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

PS: Czym się różni smażenie na oliwie, a smażenie na oleju rzepakowym? Oliwą polewam sobie czasem ryż/mięso jak mi brakuje tłuszczy w danym dniu.


Zmieniony przez - Swiezyyy w dniu 2018-01-12 13:49:57
Wysłana -
Olej rzepakowy, typu kujawski czy inny, to jest zdrowy tylko w reklamach. Jeśli chodzi o tłuszcze to ważne są proporcje kwasów tłuszczowych http://potreningu.pl/articles/3681/kwasy-omega-3-i-omega-6--bo-licza-sie-proporcje. Chcesz rzepakowy - kup zimnotłoczony i używaj na surowo
Wysłana -
Proporcje o3 do o6 mam 1:1, rzepakowy to 10g dziennie, który przechowuje w lodówce (kujawski, mały w szklanej butelce). Olejem polewam ryż, nie smażę na nim.
Wysłana -
Ale czy to jest Twój temat, czy Autora, który ma w diecie 2 x20 g uniwersalnego oleju rzepakowego. Albo ktoś ma rozdwojenie jaźni, albo inne deja vu
Wysłana -
Ahh faktycznie... mój błąd, uniwersalny. Po prostu nie rozumiałem czemu olej rzepakowy jest nagle "ble" ;)
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź