SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przykładowy dzień na redukcji do oceny

Wysłana -
Można zarządzać swoją dietę na wiele sposób, istotne jest to aby opierała się na produktach dobrej jakości jak i pokrywała zapotrzebowanie na wszystkie niezbędne składniki odżywcze, a także nie powodowała problemów trawiennych, głodu czy ospałości. Ważne jest również aby była dobrze ułożona pod kątem smakowitości.
Wysłana -
Postarałem się urozmaicić śniadanie o to co napisaliście, do tego starałem się zastosować mniej oliwy (po 10g czyli 1 łyżka, zeby pokryła patelnię, na mięso i warzywa na patelnię). Do tego chciałem w ostatnim posiłku do ryby dodać ryż basmati, ale jak liczyłem sobie to wyszłoby mi o 40g ww za dużo, dlatego wybrałem makaron pełnoziarnisty. Następnym razem postaram się wrzucić basmati ryż.

PS: Ten miód jest do herbaty dodawany
PS2: Coś się zepsuło i posiłki są nie pokolei w tabelce, ale powinny być 1>2>3








Zmieniony przez - Swiezyyy w dniu 2018-01-21 04:07:29

Zmieniony przez - Swiezyyy w dniu 2018-01-21 04:08:14
Wysłana -
Makaron ma tyle samo węglowodanów co ryż, więc nie rozumiem dlaczego miałby on być ok, a ryż nie. Zamiast miodu ksylitol.
Wysłana -
A śniadanie i inne posiłki juz są ok? Czy dalej mam coś zmienić?
Wysłana -
Surówki własnego wyrobu, a nie kupne. Reszta jest ok.
Wysłana -
W jakiej formie jadasz posiłek 1?

Kwasów tłuszczowych omega-3 jest mało, nie zapominaj o wprowadzeniu tłustych ryb (DHA i EPA) kilka razy w tygodniu jak i roślinnego o3 (ALA): siemię, nasiona chia, orzechy włoskie. Warzyw jest mało .. staraj się dostarczać ok. 1kg dziennie (różnokolorowych), mrożonki to niekiedy dość wąski pakiet. W diecie masz mało wapnia oraz wit.C, dlatego jeśli będziesz w miarę możliwości rotował składniami to tego typu deficyty będą rekompensowane.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-22 10:01:57
Wysłana -
Posiłek pierwszy jadam w formie płatków + banan w nich, a jajka w formie jajecznicy/omleta + pomidor obok lub wkrojony. Z warzyw jem co jakiś czas ogórka kiszonego/buraki, z ryb jem głównie dorsza lub mintaja, czasem łososia (raz dziennie). Siemię,nasiona chia (nie jadłem tego nigdy swoją drogą) lub orzechy dorzucać np. do płatków po prostu kilkanaście gram?
Wysłana -
Orzechy mogą być dodatkiem do posiłku, np.: owsianki, czy jaglanki. http://www.sfd.pl/Orzechy_i_ich_cenne_właściwości_-t1130750.html
Nasiona chia warto zakupić: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Chia_nasiona-opis37511.html
Wysłana -
Warzyw sobie nie żałuj, ok. 1kg na dzień będzie adekwatną ilością.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź