SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przykładowy dzień na redukcji do oceny

Wysłana -
Warto aby pojawiło się tam jajo, odżywka, mięso, ryba. Pestki dyni wrzucaj od czasu do czasu.
Wysłana -
A dlaczego jajo lub mięso? Chodzi o to białko ciągle? Ciężko mi trochę to tak podzielić, bo mam tylko 2,5k kalorii, a posiłki przed i po treningu, wliczając oliwę, na której smażę zabiera juz 150 kcal.
Wysłana -
Tak, w każdym posiłku powinno być białko. Co ma do tego oliwa? Smażyć można na patelni praktycznie posmarowanej tłuszczem.
Wysłana -
No i właśnie tak smażę @deja vu i wliczam ją po ~20g na posiłek, bo mięso przesiąka tą oliwą chyba? Przynajmniej jak pytałem na sfd w innym temacie, to ludzie mówili, żeby olej/oliwe wliczać jak smaży się na nich.
Wysłana -
Ale oliwa to nie białko tylko tłuszcz.

A 20 g oliwy to straszna kałuża, spokojnie 5 g wystarczy.

I prawdę mówili, to co się zjada - trzeba liczyć.
Wysłana -
Wystarczy delikatnie posmarować patelnie , nie trzeba wlewać 20 g
Wysłana -
A czy jedzenie trzech posiłków dziennie zamiast czterech to dużo gorszy pomysł?
Wysłana -
Jeżeli tak Ci pasuje to ok.
Wysłana -
Zależy jak Twój organizm zareaguje na taką ilość posiłków bowiem nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować.
Wysłana -
Nie masz czasu na 4 zjedz 3, lub 3 i jakąś przekąskę czy w formie szejka coś daj.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź