SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przygotowanie do sezonu siatkarskiego

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5820

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 106
Witam!
W siatkówkę gram już od jakichś 7 lat. Przez okres kadet-junior w jednym z lepszych klubów w kraju. Jednak kilka kontuzji po drodze i z aspiracji na zawodowstwo przeszedłem do gry rekreacyjnej. Aktualnie dostałem szansę testów w dobrym klubie jednak potrzebuję przygotować się kompleksowo przez najbliższe 2 miesiące.
O mnie:
22 lata
195cm wzrostu
83kg
pozycja na boisku: środkowy
A teraz co do samego treningu. Niestety przez pierwsze 2-3 tygodnie mój dostęp do siłowni będzie praktycznie równy zeru, później już nie będzie żadnego problemu. Potrzebuję porad co do treningu jak i suplementacji. Jestem raczej dość szczupłym gościem więc zależy mi na zbudowaniu masy, poprawie zasięgu (aktualnie niestety tylko około 330cm w ataku) i ogólnym polepszeniu dynamiki (niestety przez 2 lata gry rekreacyjnej strasznie się zastałem). Około 2 razy w tygodniu gram w siatkówkę plażową więc aspekty kondycyjne i techniczne stricte siatkarskie spokojnie sobie ogarnę na piaskowym boisku. Prosiłbym was o doradzenie mi treningu który na początku mógłbym wykonać w domu (mam dostęp do podstawowych sprzętów typu hantelki itp) a następnie po wejściu na siłownie na czym się skupić. Z góry dziękuję za każdą mniejszą lub większą radę!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816