SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przygotowanie do redukcji

Wysłana -
Schab jak najbardziej, olej dodaj na oko.
Wysłana -
Olej kokosowy nie trudno wyliczyć, chodzi mi o to czy normalnie na tym smażyć czy tyljo dodawać do gotowego posiłku, mam możliwość smażyć bez oleju ale wydaje się mi to bez sensu? Olej dodaje do smażenia tylko zsby makro się zgadzało. Trochę nie rozumiem tego smażenia bez oleju, wtedy musiałbym tłuszcze pobierać z innych produktów a nie jwst to łatwe :)
Wysłana -
nie kazde oleje nadają się do smażenia, zależy jakich tłuszczy Ci w dicie brakuje.
Wysłana -
Nie mam pojęcia, smaże na oleju kokosowym i kujawskim z pierwszego tłoczenia. Inne rodzaje tłuszczy w diecie, to migdały, kurczak, schab, jutro wpadnie rybka, mleko, jaja. A dodaje je do smażenia, bo nie wyobrażam sobie wypić 20ml oleju kujawskiego czy też kokosowego :) Co zostanie na patelni to dolewam, ale wiadomo, że wtedy nie ma już 20ml.
Wysłana -
co zostanie na patelni dolewasz do posiłku czy odlewasz.

Oliwe z oliwek do sałatki można dodać ale nie 20 ml a np 5, do smażenie dużo nie potzreba.
Wysłana -
Dolewm, oliwa odpada, smak i zapach mnie obrzydzaja. Wiem, że nie potrzeba wiele do smażenia ale dodaje tyle żeby makro się zgadzało, czy to jest błąd i powinienem szukać tłuszczy w czymś innym? Skoro makro się zgadza a olej kokosowy czy Kujawski nie są chyba najgorsze to raczej nie ma potrzeby nic zmieniać?:) dziękuję za zainteresowanie, niestety mam sporo niewiadomych stąd tyle pytań
Wysłana -
kujawski do smażenia ok w celu uzupełnienia kwasów tłusczowych nie.
Wysłana -
Nierafinowany w ciemnej butelce ujdzie. Jednak do smażenia są lepsze źródła tłuszczów: olej kokosowy, masło klarowane, smalec.
Strona 6 z 6
Dodaj odpowiedź